9. FAZ

Novi Festival Autića Zagreb održat će se u Zagrebu, Voćarska 71 10.06.2017. od 12 sati
Tko je tko

Novi članovi, predstavite se ovdje
Autić-putnik

Autić-putnik: najbolji mainline po svijetu
Naj autić

Izbor za najbolji mainline autić 2016. godine
Custom

Prerade die-cast modela
KK Autići

Klub kolekcionara "Autići", Osijek
Hot Wheels

Pregled Hot Wheels izdanja
348 GTS BBR

BBR Ferrari 348 GTS 1993 1/43, limited 10 pcs

Autor Tema: PEUGEOT 1:43 (1945. do danas) by isporcic  (Posjeta: 46701 )

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
PEUGEOT 1:43 (1945. do danas) by isporcic
39988 « : 12 Kolovoz 2010 01:43 »
U ovoj temi predstavit ću poslijeratne civilne Peugeot modele u 1:43. Po jedan je model od svakog Peugeot modela u svim oblicima karoserije i fazama.


Indeks modela:











Peugeot 307

Ph I


Predstavljanje poslijeratnih Peugeota u 1:43 mjerilu počinjem sa 307.
Proizvođač svih 307-ica je Norev, postoje još jeftinije varijante ali Norev nudi
sve što treba. Lijepo se vide razlike u opremama, prekrasno su dočarane
alu 16-ice i 17-ice. Modeli imaju onaj povišeni look pravog modela koji je bio
neobičan kad se pojavio i nudio nešto drugačije u odnosu na 306.
Dizajn je odličan, 3 vrata kao i 5 izgledaju dinamično.


Model sa 3 vrata je isti kao i moj 1:1 ali dobro se uočava da je ovaj XT i da
nema lajsne u boji. Čini mi se da XT-a sa 3 vrata nije nikad bilo na Hr tržištu.





Model sa 5 vrata kao i zeleni gore je u jednoj od 4 "307 boje".
Verzija je XS i tamna iznutra za razliku od XT-a.
Prekrasni su detalj lava i prozirna svjetla od naprijed





Postoje još XSi verzije sa krasnim 17-icama i lajsnama u boji





Ph II


2005 donosi prednji kraj po uzoru na 407, dizajn koji se
mnogima čini kao 'Save as' i da bolje paše na 407.
Ali za mene ne postoji loše dizajniran Peugeot pa tako ni ovaj.


Model sa 3 vrata je top 2.0 sa 180 konja u verziji Sport.
Je li ga itko vidio na cesti?
Maglenke su sada izdvojene van i imaju krom obrub,
gore je spojler a iznutra se dočarava
smeđa koža.




Model sa 5 vrata ima 17ice od
prošle generacije. Verzija bi trebala biti XSi




Postoji još XS verzija sa novim felgama



Nasljednik 308 došao je 2007.
« Zadnja izmjena: 16 Srpanj 2013 09:04 isporcic »

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
>> Peugeot 307 CC <<
39989 « Odgovori #1 : 12 Kolovoz 2010 01:50 »
<< povratak na indeks modela

Peugeot 307 CC

Ph I




CC model 307 nastavlja tradiciju 401 i 402 Eclipsea prije rata a dizajn
se nastavlja na 206 CC


Ovdje Norev nudi prekrasnu transofrmaciju kupea u cabriolet. Ja ih zimi
držim zatvorene a ljeti otvorene.
Kombinacija crne boje i crvene kože iznutra je fenomenalna. Imao sam
srebrni sa crnom unutrašnjoti ali sam ga zamijenio za ovaj.
Specifična zadnja svjetla za 307 CC su vrlo dobro dočarana.









Ph II




2005 dobiva novi prednji kraj kao i hatchback a zadnja svjetla ostaju ista.

Norev nudi klasičnu izvedbu, iznutra se dočarava smeđa koža.
Odostraga se vidi krom ispušna cijev.





Nasljednik 308 CC došao je 2008.


Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
>> Peugeot 307 SW <<
39990 « Odgovori #2 : 12 Kolovoz 2010 01:54 »
<< povratak na indeks modela

Peugeot 307 SW

Ph I




SW model 307 mnogi smatraju ljepšim od hatchbacka, nudio je panoramski
krov a unutra se moglo dobiti 3 reda sjedala


Break modeli ne postoje u mjerilu 1:43, isključivo SW

Norev na kutiji ima naljepnicu "Car of the year 2002", ovaj model je u
posebnoj "307 SW" boji, unutrašnjost ima zelena sjedala i dio armature.
Lijepo se vide krovni nosači, posebno sive kvake na vratima a u 3. redu
postavljeno je 1 sjedalo. Postoji i plava verzija sa 17-icama.








Ph II




SW model u 1:43 ima drugačije novije felge i drugu verziju prednje maske.
Panoramski krov je nijansiran.






Nasljednik 308 SW došao je 2008.


Offline delta

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 3277
>> Peugeot 307 CC <<
40007 « Odgovori #3 : 12 Kolovoz 2010 12:07 »
Malo slabiji poznavalac (kao ja npr. :miga: ), bi pomislio da se radi o 1:18 modelu. :oci:
na plin se kuva,
na naftu se greje,
a na benzin se vozi...

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
>> Peugeot 307 CC <<
40012 « Odgovori #4 : 12 Kolovoz 2010 14:42 »
Citat:
12.08.2010. 21:07 delta napisao-la je:
Malo slabiji poznavalac (kao ja npr. :miga: ), bi pomislio da se radi o 1:18 modelu. :oci:


Da, ovaj crni je stvarno mrak iznutra. I zadnja svjetla su posebno dobra, vjerujem bolja nedgo na Solidu 1:18

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
>> Peugeot 807 <<
40020 « Odgovori #5 : 13 Kolovoz 2010 00:07 »
<< povratak na indeks modela

Peugeot 807

Ph I




Druga generacija Eurovana u suradnji s Citroenom, Fiatom i Lanciom
je 30 cm duža, elegantnija i manje podsjeća na dostavne Experta i
Jumpy-a kao što je bio slučaj sa prvom generacijom. Također je veća
razlika između 4 srodna modela u eksterijeru i interijeru. Sva 4 izlaze
iz iste tvornice u Francuskoj


Norev je bolji od dva proizvođača u 1:43 koja su radila 807. Uz Norev
postoji i Hongwell Cararama koja se mogla i može se možda i dalje naći u
dućanima i shopping centrima. Hongwell sa cijenom oko 25 kn u
usporedbi sa 25-30 eur za Norev nudi dovoljno ako se ne ide u detalje. Tako Norev nudi detaljan prikaz instrument ploče
sa onim sjajnim okruglim instrumentima, ima lijepo izrađen mjenjač dok
Cararama tamo ima samo nekakvu "čačkalicu" :) Dvostruka svjetla naprijed
su vrlo vjerna, sastrane su lijepo prikazane dvostruke kvake a odostraga
se uočava zeleno zadnje staklo. Slika unutrašnjosti mi nije uspjela.






Ph II




2008 807 je malo pomlađen sa sitnim razlikama na masci,
možda svjetlima i lajsnama. Mislim da ga nisam nikad vidio na cesti.
Kod nas se nije niti najavljivao kao nešto novo niti reklamirao
koliko ja znam.


Također, u 1:43 kao ni u jednom mjerilu Ph II 807 nije napravljen.




Offline big zed

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2831
>> Peugeot 307 CC <<
40022 « Odgovori #6 : 13 Kolovoz 2010 00:50 »
Samo da te pohavlim pošto krećeš u ozbiljan posao prezentacije svoje kolekcije, svaka ti čast na tome i radujem se nadolazećim modelima osobito onim starijim modelima peugeota tipa 204 c, 304c, i osobito 504 coupe i cabrio..

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
>> Peugeot 307 CC <<
40024 « Odgovori #7 : 13 Kolovoz 2010 00:52 »
Citat:
13.08.2010. 09:50 big zed napisao-la je:
Samo da te pohavlim pošto krećeš u ozbiljan posao prezentacije svoje kolekcije, svaka ti čast na tome i radujem se nadolazećim modelima osobito onim starijim modelima peugeota tipa 204 c, 304c, i osobito 504 coupe i cabrio..


Može, bit će random tako da ne bude monotono. :crvenausta:
Da bar znam bolje fotkat ili da imam bolji fotić...

Offline delta

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 3277
>> Peugeot 807 <<
40038 « Odgovori #8 : 13 Kolovoz 2010 16:15 »
A koji je još proizvođač, pored noreva i cararame, imao 807 u ponudi modela?
na plin se kuva,
na naftu se greje,
a na benzin se vozi...

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
>> Peugeot 807 <<
40045 « Odgovori #9 : 14 Kolovoz 2010 13:42 »
Citat:
14.08.2010. 01:15 delta napisao-la je:
A koji je još proizvođač, pored noreva i cararame, imao 807 u ponudi modela?


Sad, koliko ja znam niti jedan u 1:43. Možda se varam.

Offline delta

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 3277
>> Peugeot 807 <<
40048 « Odgovori #10 : 14 Kolovoz 2010 15:04 »
Moja greška.
Pogrešno sam protumačio tvoju prvu rečenicu. Razumeo sam da je ovaj model pravio norev i još dva proizvođača... :doh1:
na plin se kuva,
na naftu se greje,
a na benzin se vozi...

Offline dmj

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 5554
>> Peugeot 307 CC <<
40073 « Odgovori #11 : 15 Kolovoz 2010 14:51 »
I od mene pohvale za otpočeti pothvat.

Crni model izgleda fenomenalno, iako moje uspomene na pravi automobil nisu baš dobre, čak bih mogao ustvrditi da je to bio najgore sklopljen automobil koji sam ikada imao na testu.
Via Ciro Menotti 322

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
>> Peugeot 304 <<
40076 « Odgovori #12 : 16 Kolovoz 2010 02:01 »
<< povratak na indeks modela

Peugeot 304

Ph I




Peugeot je krajem 60-ih godina vidjevši rupu u
srednjoj klasi u svojoj ponudi na bazi 204 i sa
stilom upravo predstavljenog 504 predstavio 304.
Financijsku prednost donijelo je korištenje
mnogih konstrukcija sa 204.
Prednost u odnosu na konkurenciju predstavljale
su disk kočnice na prednjim kotačima i nezavisni
ovjes. Početni motor 1.3 imao je 65 KS, a kasnije
uvođenjem 'S' verzija dobiva 75 KS.
Prvi dizeli bili su 1.4, a kasnije 1.6


Limuzinu u 1:43 izradio je Norev i to još davno
u svojoj 'Jet-Car' seriji koja je izlazlia skoro u vrijeme
kada i pravi modeli.
Početkom 2000ih Norev je odlučio te modele ponovo ubaciti u svoj
standardni program te ih je doradio i stavio u display kutije
za ogledalom. Ovaj model se nudio i u Peugeot autosalonima.
Malo tipično za francuze ostavili su puno dodirnih točaka sa starim
modelom i čak skoro isti kalup što se jako osjeti na krivom
dojmu kompletnog prednjeg kraja sa svjetlima i totalno goloj
unutrašnjosti u crnoj boji koju nisu niti malo izmijenili.
Poklopac prtljažnika se otvara.
Ipak, to je trenutno najbolji model Ph I 304 i meni je simpatičan
a posebno me privlači prvi oblik zadnjih svjetala.
Potpuno novi Minichamps trebao bi doći krajem godine.






Rana izdanja su npr.
Dinky France


Aquavit


Provence Moulage kojeg bi i radije u prvoj kolekciji
umjesto Noreva


Stari Norev #804 metalni sa 6 otvaranja





Ph II




1973 304 dobiva nova 'modernija' zadnja svjetla,
šire gume, novu masku i žmigavce u bijeloj boji.
Par godina nakon toga dolazi i novi lav na masku.


Ovdje je proizvođač ponovo Norev, ovdje u specijalnim izdanjima
za kioske (novinski model). Francuzi, Talijani, Španjolci i još neki već
3-4 godine prodaju modele uz knjižice na kiosku kao
što se kod nas prodaju DVD-i.
Ti modeli koštaju 10-15 eur i imaju razlike u odnosu na regularne modele
u jednostavnijoj izradi, posebno unutrašnjosti i nedostatku nekih detalja.
Regularan model zato košta 2-3 puta više, a obično izađe na tržište
nakon ovih na kiosku. Norev najavljuje već duže vrijeme regularnu verziju
Ph II u bijeloj boji.
Ovaj model ima krasne felge tipične za Ph II, točne bijele prednje
žmigavce, zadnja svjetla a pošto je iz 1979 ima i novog bijelog
'šupljeg' Peugeot lava te crnu masku naprijed.
Jako pašu lijepe Fr tablice.





Kasnije je izašao i regularni Norev, model 304 S iz 1974.





Nasljednik 304 je 305 koji je došao 1977 dok se 304
prodavao još par godina.



Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
>> Peugeot 304 Break <<
40077 « Odgovori #13 : 16 Kolovoz 2010 02:03 »
<< povratak na indeks modela

Peugeot 304 Break

Ph I




Karavan inačica 304 nije bila produžena u odnosu
na 204 kao što je to slučaj kod limuzine.

Postojao je i van sa 3 vrata koji kao i sve ostale
komercijalne Peugeote nemam plan skupiti.


Break u 1:43 zasad ne postoji ali nakon duže najave
čini se da će ovu jesen na tržište doći
prekrasni plavi Minichamps model.




Od ranije postoji npr Aquavit 304 Break




Ph II




Šire gume, novu masku i žmigavce u bijeloj boji
Break model je dobio nešto kasnije.


U 1:43 Ph II ne postoji niti je najavljen do danas.




305 Break 1980 zamjenjuje 304.




Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
>> Peugeot 304 Coupe/Cabriolet <<
40078 « Odgovori #14 : 16 Kolovoz 2010 02:05 »
<< povratak na indeks modela

Peugeot 304 Coupe/Cabriolet





Cabriolet i coupe 304 imali su platformu istu
kao 204 bez povećanja dužine vozila.
To su prvi 304 koji dobivaju 'S' oznake i
10 konja više.
Cabriolet ima 2 sjedala.


Proizvođač coupea i cabrioleta je Norev iz novijih izdanja
tako da su modeli vrlo detaljni.
Coupe model je zlatni, ima lijepog zlatnog lava na masci,
jasnu oznaku 'S' i krom obrube zadnjih svjetala.
Nedostatak je ista nijansa kroma na poklopcu felge i
felge





Cabriolet je izrađen isto kao coupe
Lijepo se vidi 304 oznaka na pokolpcu motora, kao i coupe
ima lijepe Fr tablice a najvažniji detalj je krov koji se dobije
u 2 faze tako da ljeti imate spušten a kad je hladno podignut
krov. :)






Obadva su se mogla dobiti i u novinskim izdanjima.

Od starijih izdanja divni su Aquavit Coupe i Cabriolet





Modeli nemaju nasljednika i povučeni su sredinom 70ih