9. FAZ

Novi Festival Autića Zagreb održat će se u Zagrebu, Voćarska 71 10.06.2017. od 12 sati
Tko je tko

Novi članovi, predstavite se ovdje
Autić-putnik

Autić-putnik: najbolji mainline po svijetu
Naj autić

Izbor za najbolji mainline autić 2016. godine
Custom

Prerade die-cast modela
KK Autići

Klub kolekcionara "Autići", Osijek
Hot Wheels

Pregled Hot Wheels izdanja
348 GTS BBR

BBR Ferrari 348 GTS 1993 1/43, limited 10 pcs

Autor Tema: Bburago 1/24  (Posjeta: 20254 )

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
(Nema naslova)
3821 « Odgovori #30 : 21 Listopad 2007 03:37 »
Citat:
15.10.2007. 23:14 siniweb napisao-la je:

Citat:
15.10.2007. 23:12 borna napisao-la je:

Citat:
15.10.2007. 22:40 siniweb napisao-la je:

Nisam nikada vidio te modele bas kao jako autenticne i posebno tocno napravljene replike pravih automobile, nego prije kao divne igracke sa puno funkcionalnih dijelova, kao vratima na otvaranje itd.

Da pocnemo sa nekim favoritima:



Bili su prva liga barem za nas bez obzira što su svi imali iste kotače i volane, imam ih dosta iz tog vremena.Za kolekconare svaki model nešto znači.


Kad si mali nije te briga za kotace i volane. Kod kasnjih modela si mogao vrtiti volan i upravljati kotacima, pa je to bilo jes bolje. tada sam naucio parkirati 1/24 aute u rikverc bez da zapnem za druge  :lol:




Ja sam isto parkirao. Najbolji je bio Bugatti Type 55, uski veliki kotači, bez krova i lagano okretanje volana

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
(Nema naslova)
3830 « Odgovori #31 : 21 Listopad 2007 04:11 »
Citat:
17.10.2007. 00:30 Bane NS napisao-la je:

Siniweb,

Za Ritma.. nikakav mi to nije dokaz; stavio fotku i napisao nesto.. Slika podvozja bi bila prava stvar! Ma salim se  :crvenausta:  :smile: . Sumnjao sam i ja na Buragovu licencu, ali jedino sto mi se nije uklapalo je otvaranje vrata, jer nisam video Buragovu 43ojku sa otvaranjem bilo cega! Znaci da je onda i "MP-ov"Mercedes njihova licenca!?


Ja također do sada nisam vidio Bburago 1:43 sa otvaranjem. :okreceoci:

HemiCuda

  • Gost
(Nema naslova)
3835 « Odgovori #32 : 21 Listopad 2007 04:28 »
Citat:
21.10.2007. 12:11 isporcic napisao-la je:

Citat:
17.10.2007. 00:30 Bane NS napisao-la je:

Siniweb,

Za Ritma.. nikakav mi to nije dokaz; stavio fotku i napisao nesto.. Slika podvozja bi bila prava stvar! Ma salim se  :crvenausta:  :smile: . Sumnjao sam i ja na Buragovu licencu, ali jedino sto mi se nije uklapalo je otvaranje vrata, jer nisam video Buragovu 43ojku sa otvaranjem bilo cega! Znaci da je onda i "MP-ov"Mercedes njihova licenca!?


Ja također do sada nisam vidio Bburago 1:43 sa otvaranjem. :okreceoci:


Evo, Mercedes Mampe:





Offline humvee

  • Nov na forumu
  • Postova: 19
eh
13714 « Odgovori #33 : 02 Srpanj 2008 15:57 »
Jedna jedina stvar koja me doista iritira kod Bburagovih morela opčenito je u tome što im je prednji ovjes (točnije mehanizam za skretanje prednjih točkova) doista grozno, skoro ˝kriminalno˝ jadno izrađen. Kako je riječ o jednom komadu, nikada točkovi nemogu ostati na displeje u skroz ljevoj ili desnoj poziciji, nego se uvijek vračaju u nultu točku.
Ja taj problem riješavam kidanjem spojne prečke i repliciranjem iste, ali od željezne žice (t.j. uredske spajalice). Problem je što je nezgodno micati puno puta ljevo-desno, ali na displeju model uvijek ostaje s točkovima u pravoj, gotovo životnoj poziciji.
No, zamjetio sam da i izrada školjke nekih modela veoma slabo prezentira stvarni izgled modela.
Evo naprimjer maleni Fiat 500 u izvedbi 1/43 ima čak četiri rupe od ljevanja na krovu, kao rezultat loše napravljenog kalupa. Doista mi neide u glavu kako se može napraviti cijela serija s greškom?

Offline nebeski

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 1832
(Nema naslova)
13719 « Odgovori #34 : 03 Srpanj 2008 00:57 »
Citat:
02.07.2008. 23:57 humvee napisao-la je:

Jedna jedina stvar koja me doista iritira kod Bburagovih morela opčenito je u tome što im je prednji ovjes (točnije mehanizam za skretanje prednjih točkova) doista grozno, skoro ˝kriminalno˝ jadno izrađen. Kako je riječ o jednom komadu, nikada točkovi nemogu ostati na displeje u skroz ljevoj ili desnoj poziciji, nego se uvijek vračaju u nultu točku.
Ja taj problem riješavam kidanjem spojne prečke i repliciranjem iste, ali od željezne žice (t.j. uredske spajalice). Problem je što je nezgodno micati puno puta ljevo-desno, ali na displeju model uvijek ostaje s točkovima u pravoj, gotovo životnoj poziciji.
No, zamjetio sam da i izrada školjke nekih modela veoma slabo prezentira stvarni izgled modela.
Evo naprimjer maleni Fiat 500 u izvedbi 1/43 ima čak četiri rupe od ljevanja na krovu, kao rezultat loše napravljenog kalupa. Doista mi neide u glavu kako se može napraviti cijela serija s greškom?



Nije to greška, nego Bburagova filozofija, koja se nažalost ljubitelja solidnih maketa, a na radost ljubitelja pristupačnih modela definitivno nije promijenila još od kasnih 70-tih godina. Bburago je ostao vjeran istom lijevanju, pristupu izradi i to je jednostavno Bburago. A na nama je da odlučimo jel' to volimo ili ne.

Offline Disco Volante

  • Global Moderator
  • Veteran na forumu
  • *****
  • Postova: 5684
(Nema naslova)
13724 « Odgovori #35 : 03 Srpanj 2008 03:03 »
Citat:
03.07.2008. 08:57 nebeski napisao-la je:

Citat:
02.07.2008. 23:57 humvee napisao-la je:

Jedna jedina stvar koja me doista iritira kod Bburagovih morela opčenito je u tome što im je prednji ovjes (točnije mehanizam za skretanje prednjih točkova) doista grozno, skoro ˝kriminalno˝ jadno izrađen. Kako je riječ o jednom komadu, nikada točkovi nemogu ostati na displeje u skroz ljevoj ili desnoj poziciji, nego se uvijek vračaju u nultu točku.
Ja taj problem riješavam kidanjem spojne prečke i repliciranjem iste, ali od željezne žice (t.j. uredske spajalice). Problem je što je nezgodno micati puno puta ljevo-desno, ali na displeju model uvijek ostaje s točkovima u pravoj, gotovo životnoj poziciji.
No, zamjetio sam da i izrada školjke nekih modela veoma slabo prezentira stvarni izgled modela.
Evo naprimjer maleni Fiat 500 u izvedbi 1/43 ima čak četiri rupe od ljevanja na krovu, kao rezultat loše napravljenog kalupa. Doista mi neide u glavu kako se može napraviti cijela serija s greškom?



Nije to greška, nego Bburagova filozofija, koja se nažalost ljubitelja solidnih maketa, a na radost ljubitelja pristupačnih modela definitivno nije promijenila još od kasnih 70-tih godina. Bburago je ostao vjeran istom lijevanju, pristupu izradi i to je jednostavno Bburago. A na nama je da odlučimo jel' to volimo ili ne.


Ja bih se složio u potpunosti. Ponekad zaboravljamo da su to još prvenstveno "igračke", a tek potom kolekcionarski modeli za sakupljače koji nisu prezahtjevni u količini i vjernosti detalja, te ih uzimaju takve kakvi oni ustvari i jesu,. Zato Bburago i jest Bburago, onakav romantičan i tipično talijanski nesavršen kao i mnoge druge stvari koje nam iz te zemlje dolaze. U tome i je njegova ljepota, dok neku višu razinu detaljiziranja i savršenstva ipak trebamo potražiti kod nekih drugih, ali i višestruko skupljih proizvođača.
"La vita è troppo corta per non guidare italiano"

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
(Nema naslova)
13731 « Odgovori #36 : 03 Srpanj 2008 03:54 »
Citat:
03.07.2008. 11:03 Disco Volante napisao-la je:

Ja bih se složio u potpunosti. Ponekad zaboravljamo da su to još prvenstveno "igračke", a tek potom kolekcionarski modeli za sakupljače koji nisu prezahtjevni u količini i vjernosti detalja, te ih uzimaju takve kakvi oni ustvari i jesu,. Zato Bburago i jest Bburago, onakav romantičan i tipično talijanski nesavršen kao i mnoge druge stvari koje nam iz te zemlje dolaze. U tome i je njegova ljepota, dok neku višu razinu detaljiziranja i savršenstva ipak trebamo potražiti kod nekih drugih, ali i višestruko skupljih proizvođača.


Kolega, potpisujem sve što si napisao. :palac:
Naravno samo da Bburago mora biti 'Made in Italy' :smile:

Offline bora2cv

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 848
(Nema naslova)
13760 « Odgovori #37 : 03 Srpanj 2008 11:03 »
Citat:
03.07.2008. 11:03 Disco Volante napisao-la je:

Ja bih se složio u potpunosti. Ponekad zaboravljamo da su to još prvenstveno "igračke", a tek potom kolekcionarski modeli za sakupljače koji nisu prezahtjevni u količini i vjernosti detalja, te ih uzimaju takve kakvi oni ustvari i jesu,. Zato Bburago i jest Bburago, onakav romantičan i tipično talijanski nesavršen kao i mnoge druge stvari koje nam iz te zemlje dolaze. U tome i je njegova ljepota, dok neku višu razinu detaljiziranja i savršenstva ipak trebamo potražiti kod nekih drugih, ali i višestruko skupljih proizvođača.


Veoma dobra definicija Bburago modela. I u manjoj razmeri 1:43 njihovih autića je to čak i više izraženo. Ja bih jedino dodao da su Bburagovi modeli mnogima otvorili vrata kolekcionarstva jer su bili jeftini, bilo ih je svuda i mnogi dečaci su ih dobijali na poklon. Pa kada se skupi nekoliko, još ako dečak voli automobile (a koji ne voli ?) eto  budućeg kolekcionara ...

Sitnica po sitnica čini savršenstvo a savršenstvo nije sitnica ...

Offline humvee

  • Nov na forumu
  • Postova: 19
hm...
14035 « Odgovori #38 : 07 Srpanj 2008 12:51 »
Da, slažem se, ali ipak...
Zašto ne bi mogli dovršiti posao do kraja i urediti kalupe?
Bburago ima nekih neupitnih kvaliteta, ali kalupi i gotove prekomjerno korištenje boja (koje uništava ˝over all look˝) nisu mu prevelik plus. Zar im je to ˝brand˝? ˝Da, ja sam taljan i ja radim površno˝? Pa, (kako je netko prije rekao) ˝maleni kinezi to urade puno bolje, i to za samo šaku riže˝.  :crvenausta:

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8113
(Nema naslova)
14372 « Odgovori #39 : 19 Srpanj 2008 05:10 »
Evo nešto vrlo lijepo.
Jedan od posljednjih Made in Italy Bburaga 1:24.
Auto je presladak i ima ono što više niti jedan nema ili rijetki velikoserijski 1:24 imaju:

Kromirane lajsne umjesto farbanja sivom bojom po karoseriji.
Reljefne farove u dubinu iza prozirnog stakla.
Više dijelova raznih boja u unutrašnjosti.
Prozirne alu felge umjesto ratkapa na crne cilindre u obliku felgi.
Pravu masku hladnjaka umjesto farbane sa rupama i pogledom unutra...

Ništa na ovom modelu nije farbano osim plave boje karoserije (i crne boja na staklima) :klanjase:

Znam da nisam jedini koji žali za starim Bburagom i smatra ove nove kineske kao 'no go'.

Model sam inače dobio na poklon od Vlade, hvala :smile:






Offline borna

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2033
(Nema naslova)
14373 « Odgovori #40 : 19 Srpanj 2008 05:27 »
Citat:
19.07.2008. 13:10 isporcic napisao-la je:

Evo nešto vrlo lijepo.
Jedan od posljednjih Made in Italy Bburaga 1:24.
 




(Slika uklonjena.)
(Slika uklonjena.)




Za ovo je kriv Nebeski.
Poznata vrata bez okvira i srebrni mjenjač.Čudno moja ima iste registracijske tablice biće problema na tehničkom.
Inače hitno mijenjam VW Tourag od Buraga za Wellia.


Offline Vlatko1:43

  • Punopravan član
  • **
  • Postova: 108
(Nema naslova)
18825 « Odgovori #41 : 07 Siječanj 2009 04:53 »
Mali pridones prema postu BBurago 1/24  :klanjase:

Fiat 500
Prrefarbao sam ga sa metalik sprejom(prethodno bio je sa nalepnicama)

[/img]

[/img]

Alfa Romeo 75 Guardia di Finanza

[/img]

[/img]

Porsche 924 Turbo

[/img]

[/img]



Offline borna

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2033
(Nema naslova)
18826 « Odgovori #42 : 07 Siječanj 2009 05:00 »
Citat:
07.01.2009. 11:53 vlatko1:43 napisao-la je:



Porsche 924 Turbo

(Slika uklonjena.)[/img]

(Slika uklonjena.)[/img]





Ovakvog imam bijelog.Dobio ga je moj sin za rođendan,ljudi mislili da on skuplja autiće. :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Offline defender

  • Nov na forumu
  • Postova: 6
(Nema naslova)
20854 « Odgovori #43 : 23 Veljača 2009 12:32 »
Ajme, ovaj je baš prekrasan. Baš bi ga volio imat  :miga:

Offline Siniweb

  • Global Moderator
  • Veteran na forumu
  • *****
  • Postova: 5973
    • Sinicars
(Nema naslova)
38942 « Odgovori #44 : 29 Lipanj 2010 15:41 »
Ove nisam mogao propustiti prosli vikend na buvljaku.
Tri stara ali pretezno kompletna BBuraga, koji su falili u skromnoj kolekciji 1:24 Bburaga iz kasnih 70-ih / ranih 80-ih godina.

Volkswagen Golf GTI


Lancia 037 Rallye


Range Rover