9. FAZ

Novi Festival Autića Zagreb održat će se u Zagrebu, Voćarska 71 10.06.2017. od 12 sati
Tko je tko

Novi članovi, predstavite se ovdje
Autić-putnik

Autić-putnik: najbolji mainline po svijetu
Naj autić

Izbor za najbolji mainline autić 2016. godine
Custom

Prerade die-cast modela
KK Autići

Klub kolekcionara "Autići", Osijek
Hot Wheels

Pregled Hot Wheels izdanja
348 GTS BBR

BBR Ferrari 348 GTS 1993 1/43, limited 10 pcs

Autor Tema: Honda Civic SiR 1990 by Triple9  (Posjeta: 1114 )

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2111
Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161594 « : 25 Srpanj 2016 19:04 »
1987. izlazi četvrta generacija Civic i proizvodi se sve do 1990. Osnovni motori su bili 1.2L SOHC i 1.3L SOHC sa jednim fergazerom (karburatorom), te 1.4L SOHC sa duplim fergazerom. Jače inačice četvrte generacije su bili 1.5L SOHC i dolazio u raznim verzijama, dvije točke ubrizgavanjem, jednim fergazerom (karburatorom) i sa duplim fergazerom (karburatorom), te sportska verzija sa 1.6L 16V DOHC sa 124 ili 130KS, ovisno o državama koji su ga uvozili. Tako da nisu u svim državama bili svi ili isti tipovi motora. Ta sportska verzija (u Japanu sa Si oznakom, u Europi 1.6i) u početku je bila 1.6L 16-ventilski DOHC motorom, ali ono što ovu Civic četvrte generacije gura u novu eru Hondinog dostignuća dolazi 1989, točnije prva Civic sa VTEC tehnologijom (VTEC - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control). 1.6L, 160KS (118kW) pri 7600 okretaja u minuti DOHC VTEC motorom, označio je uvođenje varijabilnog vremena i tehnologiji elektroničkog upravljanja otvaranja ventila, ili kratko rečeno VTEC, čime je Honda dobila da sa atmosverskim motorom može konkurirati proizvođačima sa turbo motorima i još sa manjom potrošnjom goriva. Oznaka za taj model u Japanu je bio SiR, dok za Evropsko tržište je dolazio sa oznakom 1.6i-VT i koristio je nešto slabiji motor sa 150KS (112kW) pri 8200 okretaja u minuti. Sa svojom malom težinom, neovisnim ovjesom i snažnim motorom, auto je jako dobro prihvaćen na globalnoj razini, nagrađivan sa ''Zlatnim volanom'' od njemačkog auto-časopisa ''Bild'' i prvo mjesto u francuskom časopisu ''Automobile'' 1989. istraživanje o kvaliteti i pouzdanosti vozila.
Kao ljubitelju Hondi nisam mogao odoljet ovom modelu, mada sam dugo vagao i odvagao. Kad je došo u najavi da izlazi ovaj model, bio sam presretan ko malo dijete, ali odmah je uslijedio i šok, model bez otvaranja. Onako ljut vagao sam da li da uzmem ili ne, a onda sjećanje na mladost i na taj model, doduše sa 1.4 motorom, želja za takvim modelom, pa onda i donekle prihvatljiva cijena je prevagnula i model se sad nalazi na mojoj polici. Po slikama na internetu mi je djelovao dosta promašeno, ali kad sam ga primio u ruke vidio sam da baš to nije tako, model je dosta dobro pogođen izgledom i dimenzijama. Ono što me iznenadilo, model je dosta lagan, tako da ne mogu baš 100% tvrdit da je die-cast, možda bi prije reko da je plastičan. Kao što sam već reko, model je dobro pogođen, ali sa detaljima, koji nisu tako loši, mogli su se više potrudit. Svjetlosne grupe imaju prolaz, dok retrovizor, točnije staklo, je nalijepljena mat srebrna folija, šta više ni burago i maisto ne meću. Kotači i brisači dosta dobro urađeni, bojanje dobro zadovoljavajuće, dok interijer je previše plastičan, ali opet svaki detalj na svome mjestu. Podnica za jednog zatvorenog modela prihvatljiva. Sve u svemu dosta dobro urađen model, ali ipak sa velikom gorčinom u ustima što nema otvaranja. Jer ovaj model prikazuje Civic sa VTEC motorom, kultni motor gdje bi se svašta dalo vidjet, a model zbog tog motora postaje velika legenda. I zbog toga ide velika zamjerka na neotvaranje. Ali dobro preživjet ću. Mada sad kad malo razmislim, draže bi mi bilo, ako već mora biti zatvoreni model, da su izbacili običnog sa 1.4 motorom, manje bi me srce bolilo za otvaranjem.
Zbog nedostatka otvaranja i samim time krivog odabira modela, zbog nanesene jake duševne boli i kad uzmem u obzir cijenu, ocjenio bi ga sa 3.
Evo i slika kultnoga Civica  :japanese-flag-57:















« Zadnja izmjena: 05 Travanj 2017 08:58 sime-x »
uvik kontra

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2111
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161595 « Odgovori #1 : 25 Srpanj 2016 19:17 »
pošto ima mlađih kolekcionara na forumu, evo i jedan lagani opis rada VTEC tehnologije.

VTEC tehnologija je bazirana na jednostavnom hidraulički aktiviranom štapiću koji uključuje dvostruku bregastu osovinu da radi kao jednostruka tako se pri okretajima iznad 5000 (ovisno o modelu motora) - VTEC zoni - venili otvaraju ranije i zatvaraju kasnije što omogućuje veći dotok smjese u cilindar. Rezultat je manja potrošnja pri niskim okretajima (normalnoj vožnji), a veća snaga pri visokim okretajima. Trenutno postoje četiri tipa VTEC motora.

evo i par linkova o VTEC tehnologiji

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xM7xZqRnxPE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xM7xZqRnxPE</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=OtRlQrAc5IY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=OtRlQrAc5IY</a>
uvik kontra

Offline Disco Volante

  • Global Moderator
  • Veteran na forumu
  • *****
  • Postova: 5684
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161596 « Odgovori #2 : 25 Srpanj 2016 19:51 »
Straga mi djeluje odlično pogođen, a sprijeda su, barem po slici, lampe malo neprecizno obrađene. Kotači su bez zamjerke i oduševljavaju kao i volan. Kao cjelina model je jako dobar.  Carmodel ga vodi kao die -cast, pa valjda i je. Kuckaj malo po limu, pa probaj skužiti po zvuku, samo nemoj prejako, ipak je to japanac.    :grin:  :kiss:
"La vita è troppo corta per non guidare italiano"

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2111
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161597 « Odgovori #3 : 25 Srpanj 2016 20:21 »
Straga mi djeluje odlično pogođen, a sprijeda su, barem po slici, lampe malo neprecizno obrađene. Kotači su bez zamjerke i oduševljavaju kao i volan. Kao cjelina model je jako dobar.  Carmodel ga vodi kao die -cast, pa valjda i je. Kuckaj malo po limu, pa probaj skužiti po zvuku, samo nemoj prejako, ipak je to japanac.    :grin:  :kiss:

i ja sam negdje pročito da je die-cast, ali kucko sam po njemu i ne djeluje mi zvuk da je metalni, tako da ne bi ništa tvrdio i to bi pitanje ostavio otvoreno. :85565:
dobro su obrađene, jedino što desna dijeluje da nije dobro sjela, a sami izgled je dosta dobro urađena, a i slikano je mobitelom pa malo i osjaj sunda daje svoj učinak na izgled lampi. :allocafe:
uvik kontra

Offline hal9000

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 1137
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161598 « Odgovori #4 : 25 Srpanj 2016 21:18 »
Dođe maca na vratanca, tu mislim zatvorena 18-ica u Šimetovu kolekciju ali ajde bar je Honda  :aug08_008:
Model dosta solidno djeluje, ali mora se priznati (što si i sam napisao za neke mane) povečalo ga baš ne voli. Izgleda da im je i natpis "civic vtec" malo pobjegao u desno...  :doh1:
Za prikaz Vtec motora, kako idu trendovi u svijetu modela, morati češ si priuštiti jedan primjerak u 1:1.
Outraces them all!

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2111
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161606 « Odgovori #5 : 26 Srpanj 2016 11:47 »
Dođe maca na vratanca, tu mislim zatvorena 18-ica u Šimetovu kolekciju ali ajde bar je Honda  :aug08_008:
Model dosta solidno djeluje, ali mora se priznati (što si i sam napisao za neke mane) povečalo ga baš ne voli. Izgleda da im je i natpis "civic vtec" malo pobjegao u desno...  :doh1:
Za prikaz Vtec motora, kako idu trendovi u svijetu modela, morati češ si priuštiti jedan primjerak u 1:1.

da priča bude bolja, nije jedini imam i ottovog spačeka safari :doh1: :doh1:
a šta se tiče natpisa ''civic vtec'' ma to tebi naočale malo bježe u desno :cerise: :cerise: :cerise: :cerise:
uvik kontra

Offline Disco Volante

  • Global Moderator
  • Veteran na forumu
  • *****
  • Postova: 5684
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161608 « Odgovori #6 : 26 Srpanj 2016 12:02 »
Ima hal pravo, CIVIC VTEC stvarno bježi udesno. Možda je od brzine.  :hehe:
"La vita è troppo corta per non guidare italiano"

Offline BeliFico

  • Aktivan
  • ***
  • Postova: 373
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161615 « Odgovori #7 : 26 Srpanj 2016 19:02 »
Japanese... Me likey  :japanese-flag-57: :japanese-flag-57:
PICI FICA PICI FICA! U ĐEPU MI SAMO SIČA!

Offline shelby427

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 11217
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161627 « Odgovori #8 : 27 Srpanj 2016 23:20 »
vrlo zanimljiv model :bravo:, šteta što nema otvaranja, meni jedina zamjerka je nekako čudan prostor između blatobrana i kotača, kao da su gume koji col manje, ili su blatobrani preveliki, nekako mi se čini da ima previše lufta..a možda je to samo tako na fotkama, u živo vjerojatno manje zapinje za oko.






Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2111
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161704 « Odgovori #9 : 31 Srpanj 2016 13:50 »
vrlo zanimljiv model :bravo:, šteta što nema otvaranja, meni jedina zamjerka je nekako čudan prostor između blatobrana i kotača, kao da su gume koji col manje, ili su blatobrani preveliki, nekako mi se čini da ima previše lufta..a možda je to samo tako na fotkama, u živo vjerojatno manje zapinje za oko.


(Slika uklonjena.)

(Slika uklonjena.)


ispočetka si mi dao mislit i odma sam uzeo model u ruke i ponovno ga dobro pogledo. ako pogledaš moju sliku gdje je slikan s boka, vidit ćeš da nije tolika razlika kao na ovoj s interneta, a sliku pravog modela kuju si ti stavio, na prvu sam pomislio da je suzuku swift, jer i na toj slici ne izgleda prirodno, a opet uživo kad gledaš model izgled bolje pogođen ta luft između kotača i blatobrana. kao što sam napisao u receziji da je i meni taj model dijelovao dosta promašeno, a opet u živo totalno druga slika. jednostavno fotić ne voli tu liniju modela, a i ja sam se dosta namučio sa slikanjem da bi dobio slike što vjernije modelu u živo.
uvik kontra

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2111
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161705 « Odgovori #10 : 31 Srpanj 2016 13:54 »
Ima hal pravo, CIVIC VTEC stvarno bježi udesno. Možda je od brzine.  :hehe:

šta taj VTEC čuda stvara, ne samo da pomiće granice u auto industriji, već i natpise na samom modelu. :cerise: :cerise: :cerise: :cerise:
uvik kontra

Offline DS

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 5698
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161707 « Odgovori #11 : 31 Srpanj 2016 14:06 »
...i nisu mu mogli volan stavit na normalnu stranu..., ja sam dugo čeka ovaj model , i stvarno me razveselilo kad san ga vidija za kupit, doduše moj je u 1/43... :85565: , valjda če u koje skoro vrime doč u moje ruke... :85565:

Offline DS

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 5698
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161709 « Odgovori #12 : 31 Srpanj 2016 14:10 »
...eee da mislim da je ovo resin..., koliko vidim model je malo spuštenijeg ovjesa od ovog na slici u 1/1 , ali to se nekako sve češče događa da naprave ili prenizak ili previsok model, tako je recimo Autobianchi A112 serija 2 napravljen sa ovjesom kao da je 4x4, a onda opet Mercedes O302 ( novinski bus) su napravili sa ispuštenim zrakom iz ovjesa, šta očigledno onaj ko je uzea mjere nije uzea u obzir, tako da model leži skoro skroz na podu , kao da je dugo negdi parkiran... :85565:

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2111
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161722 « Odgovori #13 : 01 Kolovoz 2016 00:02 »
DS, pa do nedavno ti je bio na ck, a imaš ga još na carmodelu. i ja bi volio uz volan, da je na lijevoj strani, još puno toga na modelu, ali šta je tu je.
uvik kontra

Offline DS

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 5698
Odg: Honda Civic SiR 1990 by Triple9
161728 « Odgovori #14 : 01 Kolovoz 2016 10:55 »
.....hvala! , vec.sam ga naručija sa modelissma, tamo se prvo pojavia, samo nije još stiga do mene... :85565:, iako bi ja volija onu prvu seriju  ( mislim takav ali prije redizajna), ali nema u 1/43