9. FAZ

Novi Festival Autića Zagreb održat će se u Zagrebu, Voćarska 71 10.06.2017. od 12 sati
Tko je tko

Novi članovi, predstavite se ovdje
Autić-putnik

Autić-putnik: najbolji mainline po svijetu
Naj autić

Izbor za najbolji mainline autić 2016. godine
Custom

Prerade die-cast modela
KK Autići

Klub kolekcionara "Autići", Osijek
Hot Wheels

Pregled Hot Wheels izdanja
348 GTS BBR

BBR Ferrari 348 GTS 1993 1/43, limited 10 pcs

Autor Tema: Chevrolet Corvette C6 2005 by Maisto  (Posjeta: 1333 )

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2150
Chevrolet Corvette C6 2005 by Maisto
153952 « : 31 Listopad 2015 16:28 »
Corveta C6 je šesta generacija koja se proizvodila od 2005-2013 i prva nakon C1  koja ima normalna svijetla, a ne skrivena kao do sad. Pokreče ga V8 6.0 litreni motor, a 2008 dobiva novi motor 6.2L i 430KS i sa ubrzanjem od samo 4sek.
Evo da i ja napišem nešto o čuvenom Maistu. Možda nebi ovo napisao da nisam imao u ruci, istovremeno, Corvettu od AUTOarta i Maista, oba dvije kabriolet verzije i naravno ostao zatečen i iznenađen nekim stvarima. Nažalost nema zajedničkih slika da to potkrijepim, ali imam slike od Maista u Coupe i Cabriolet verziji i od AA skinute sa neta, pa ako hoćete možete, a i ne morate vjerovat o tome što ću sad napisat. Ono što me iznenadilo je to da je Maisto jako dobro skiniuo liniju i detalje u usporedbi sa AA, a sad što i nije baš vješto izveo te detalje kao i AA, to je već druga priča. Linija modela prefektno pogođena, a to je ono jedino što priznam kod maista, ali izvedba detalja pokazuje da se radi o niskobuđetnom modelu. Farbanje dosta dobro, osim šta odma u prvi plan ispadnu prednja svijetla koji moraju biti ofarbani u boji vozila, a ne ko na Maistu u nekoj čudnoj blještavoj nijansi te boje. Ostatak svjetlosne grupe, neloše ali uz pratnju pinova na njima. Detalji poput brisača, kotača i retrovizora neloše urađeno, ali da je moglo bolje to nam AA i pokazao. Model ima sva otvaranja, samo nasprem AA kod Maista je to ipak malo sirovije, nema one nježnosti kao što nudi AA. Interijer zadivljujuče dobar, čak i odabir boja i materijala daje jako lijep dojam. Detalji interijera vrlo dobro urađeni, a da se moglo još malo bolje neke stvari istaknut to nam pokazuje AA. Ono što svakom Maistu zamjeram je motor i motorni prostor. Kao i na večini Maista, tako i na ovom, motor je reljefni i ukrašen sa malo boja. Tu debelo zaostaje za AA. Podvozje ništa posebno, čisto Maistovski. E sad dolazi ono pitanje, koji model kupit, za koji se odlučit? Za Maista ili AA? Probat ću objasnit razliku između ova dva modela u kvaliteti i cijeni, na način najvažnije muške sporedne stvari. Nogomet. Velikogorički Radnik (drugoligaš u HNL-u) ugosćuje čuveni Liverpool, gdje je omjer snage između te dvije močadi velika. Samo jedan igrač Liverpoola, ali onaj na klupi, košta ko prva jedanestorka u Velikogoričkom Radniku. Utakmica, bez obzira na veliku razliku između momčadi, postaje zanimljiva i gledljiva. Dosta šansi, akcija i lijepih prodora, ali više na strani gostiju. Nakon 45min ide se na odmor sa 0:0 ali sa saznanjem da su ipak gosti bili bolji. Nastavlja se drugo poluvrijeme gdje domaćin se i dalje brani i odoljeva svim napadima gostiju, ali tu i tamo pruže i oni koju kontru i dobru akciju sa obečavajućom šansom, ali neuspješno, nema gola. I nakon nekog vremena i dugog mučenja GOOOOOOOOOOOL! Dominacija gostiju je prevladala i završavaju utakmicu sa pobjedom, mizernom, ali ipak pobjeda i to sa dosta muka. Ali ipak nakon nekog vremena samo pobjeda se pamti, ostalo se zaboravlja. E sad slijedi pitanje, koju bi ste momčad poželjeli kupit? Liverpool kojeg će te masno platit i ovakve pikzibnere jedva pobjedit, ili Velikogoričkog Radnika koji može, tu i tamo, pružit dobru partiju i pružit dobar otpor velikanu, ali na kraju ipak izgubi minimalno, ali izgubi. Eto, pa ljubitelji Corvette C6 biraj te koji model želite i koliko ste spremni zavuči ruku u svoj đep.
Samo ću reći svoj zaključak, da ovog puta je Velikogorički Radnik pružio dobar meč, a da li će tako stalno, ne znam. I za taj meč Radnik zaslužuje +3.
Evo i slika, mada nisu najbolje jer je slikano sa mobitelom :flag_usa:
























evo par slika od AUTOarta koje sam skinuo sa neta. :flag_usa:










« Zadnja izmjena: 31 Ožujak 2016 20:55 sime-x »
uvik kontra

Offline hal9000

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 1139
Odg: Chevrolet Corvette C6 2005 by Maisto
153971 « Odgovori #1 : 31 Listopad 2015 22:32 »
Teško je nešto primjetiti iz ovih slika, ali meni se osobno još ne dopada odabir te bezlične crne za interijer. Nekako mi dojmljivije djeluje u ovoj krovnatoj verziji.
Zanimljiva i "napeta" usporedba ali si za usporedbu trebao uzeti neki neutralniji klub (npr. iz 2.finske lige) jer u meni bi proradio lokal-patriotizam i bez obzira što je slabiji ali srcu je bliži, analogno tome bi bilo da je Maisto ipak taj... Šalu na stranu baš mi i nema smisla usporedba AA i Maisto jer to su totalno oprečni proizvođači i ciljana klijentela.
Outraces them all!

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2150
Odg: Chevrolet Corvette C6 2005 by Maisto
153972 « Odgovori #2 : 01 Studeni 2015 06:53 »
bež interijer bolje izgleda definitivno, ali i ova crna ne izgleda toliko loše, mada se nažalost na ovim slikama to nevidi.
nepoznanica mi je i 1. finska liga, a o 2. da i ne govorim. uzeo sam za usporedbu velikogorički klub jer mi je poznat, a ne da širim lokal-patriotizam, mada sam razmišljao i o dragovoljcu, ali sam odusto zbog nekih drugih razloga.
ovo nisam pisao da bi uspordio AA i maisto, jer tu nema se šta puno reći, AA je daleko bolje urađen kao što sam i napisao, ako se čita između redaka. bila mi je namjera da pokažem da i niskobuđetni proizvođači nekad znaju napravit model dostojan kolekcijonarstvu, a i samim tim pokrenut raspravu, da li se isplati svaki put uzet skuplji model, a nudi samo malu razliku od ovih jeftinih modela, a koštaju i 10 puta skuple od prosječnih i niskobuđetnih modela.
ja mislim da je to ista klijantela, kolekcionari. samo što AA puca na punozahtjevnije kolekcionare, dok maisto puca na manje zahtjevne, što je u današnje vrijeme sve više i više, ako pogledamo bezobrazno poskupljenje modela koje nam nameću isti ti proizvođači i prave nas ovcama za šišanje.
uvik kontra

Offline Azzurro

  • 50 postova
  • *
  • Postova: 52
Odg: Chevrolet Corvette C6 2005 by Maisto
153984 « Odgovori #3 : 01 Studeni 2015 09:12 »
Dobra usporedba. Mislim da nisko buđetni proizvođaći znaju napraviti dobre modele pogotovo  u  1:43. No kod 1:18 pogotovo kod  modela sa više detalja dobivamo dosta nedorađene proizvode. Kad bi nisko buđetni prizvođaći ispravili te detalje cijenom bi se opasno približili premium prpizvođaćima i nitko ih nebi kupovao.

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2150
Odg: Chevrolet Corvette C6 2005 by Maisto
154013 « Odgovori #4 : 01 Studeni 2015 22:02 »
Dobra usporedba. Mislim da nisko buđetni proizvođaći znaju napraviti dobre modele pogotovo  u  1:43. No kod 1:18 pogotovo kod  modela sa više detalja dobivamo dosta nedorađene proizvode. Kad bi nisko buđetni prizvođaći ispravili te detalje cijenom bi se opasno približili premium prpizvođaćima i nitko ih nebi kupovao.

stoji da kad bi poboljšali detalje da bi odma i cijena narasla, ali ne vjerujem da ih baš niko nebi kupovao. došli bi onda na viši rang, pa bi bili omiljeniji zahtjevnijim kolekcionarima.
nego mene zanima ko bi kakav model kupio i pod kojim uvjetima? onog niskobuđetnog ili visokoklasiran model?
meni osobno je bitno uzet što bolji model i gledam koliko je vjerodostojan model pravom 1:1 i šta sve nudi za novce koje plačam. ne želim predplačivat modele i biti ovca za šišanje. imam neke kriterije kod modela i sama snaga želje prema tom modelu mi određuje da li ću uzet skuplji ili uzet u obizr i jeftini model. šta znači, mustang i honde gledam uzet najbolje što ima u ponudi, dok neki drugi modeli već važem šta mi koji nudi za koje novce, gledam omjer dato i dobiveno. primjer želim porsche 911 turbo 1978, rade ga norev i autoart, s tim da je autoart daleko bolji, ali i daleko skuplji. tu bi se zadovolji i sa norevom jer ne mislim davat 3 puta veće novce za AA, a dobit samo malo bolji model. tako da omjer datog i dobivenog ipak prevladava norev.
uvik kontra

Offline hal9000

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 1139
Odg: Chevrolet Corvette C6 2005 by Maisto
154016 « Odgovori #5 : 01 Studeni 2015 23:32 »
Za ovu Corvettu se baš i nebi moglo reči da je karoserijski kompliciran auto pa je samim time pred Maistom nije bio prezahtjevan zadatak. Na kabrio verziji kao najbitniji detalj na modelu dopada ipak interijer u kojem ovaj model zbog svoje nazovi niskobuđetnosti dosta gubi pred navedenim AA (bar po slikama).
Znam da u recenziji nije tema usporedbe Maistovog modela i AA ali kako kažeš između redaka se da iščitati da si potegao i pitanje da li se isplati uzimati uvijek bolji i skuplji model koji je isto tako tek neznatno bolji od tih recimo niskobuđetnih.
Zagriženom fanu Corvetti te samim time potencijalnom kupcu dotičnog modela koji predstavlja baš C6 naravno da će tražiti najbolje i najkvalitenije te vjerojatno neki sitni detalji su vrlo bitni, sad koliko Maisto model pruža zadovoljstva takvoj klijenteli (na to sam mislio pod time, naravno da smo svi kolekcionari).
Sam kažeš da kao fan Honde i Mustanga gledaš/tražiš najbolje, a za ostale marke ti je već pomalo cijena prioritet. Zbog takvih razloga bi kod recenziranja se trebalo koncentrirati na sam model, pa na cijenu, a tek onda na proizvođača (valjda kao alibi za cijenu) jer svako ima svoje razloge odluke na nabavku dotičnog modela (bar mislim da je u velikoj večini ipak prvenstveni kriterij sami auto).

 
Outraces them all!

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2150
Odg: Chevrolet Corvette C6 2005 by Maisto
154254 « Odgovori #6 : 10 Studeni 2015 23:24 »
Naravno, onaj koji skuplja i fan je Corvette (kao ja Honde i Mustanga) gledat će da uzme najbolji, naravno ako ima visoke kriterije, ali za onog ko želi samo ovu C6, kao što sam i samo nju i naznačio u svojoj recenziji, već može razmišljat o jeftinijim i manje detaljnijim modelima. I isto te moram ispravit, kod drugih modela kojih nisam toliki fan, a opet ih želim imat u kolekciji mi nije cijena prioritet, već šta dobivam za tu cijenu.
Evo primjera, baš ova C6, koju možeš nabavit za cca 30€ nudi dosta toga, dok kod AA koji košta oko 90€, šta je troduplo skuplje, ali nije i troduplo bolji, birao bi ipak ovu Maistovu. S druge strane, da živim u Americi, izabrao bi od AA. Zašto? Zato jer u Americi Maistova košta oko 30$, a AA oko 50$. Za takvu cjenovnu razliku ipak se isplati uzet AA.
E o tome ja govorim, omjer datog i dobivenog. Da li su njaskuplji modeli uvijek toliko i najbolji? Ili ih možemo nekad zamijenit i sa jeftinijim, odnosno modelima za širu masu?
uvik kontra

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2150
Odg: Chevrolet Corvette C6 2005 by Maisto
154255 « Odgovori #7 : 10 Studeni 2015 23:39 »
Dobra usporedba. Mislim da nisko buđetni proizvođaći znaju napraviti dobre modele pogotovo  u  1:43. No kod 1:18 pogotovo kod  modela sa više detalja dobivamo dosta nedorađene proizvode. Kad bi nisko buđetni prizvođaći ispravili te detalje cijenom bi se opasno približili premium prpizvođaćima i nitko ih nebi kupovao.

Ovo što si reko za 1:18 bi ja prije reko da bi bilo kod 1:43. Kod većih modela, detalji su puno jednostavniji za napravit i ugradit zbog same svoje veličine, dok kod 1:43 ipak to malo teže i samim time bi drastično poskupio model. I kod većih modela dovoljno je samo malo poboljšat neki detalj, šta ne čini neki problem, diže mode značajno, a sa druge strane ga ne poskupljuje toliko puno, a kod malih modela to stvara veći problem.
A to ko bi ih kupovao, vjerujem da bi se ih našlo. :miga:
uvik kontra

Offline Azzurro

  • 50 postova
  • *
  • Postova: 52
Odg: Chevrolet Corvette C6 2005 by Maisto
154286 « Odgovori #8 : 12 Studeni 2015 09:01 »
Ova Corvette je lijepo napravljena no ona ne spada u modele sa posebno zahtjevnim motorom, motornim prostorom, karoserijom i interijerom.
Kod 1:18 u odnosu na 1:43 su detalji veći ali i ima puno više te se zbog svoje veličine puno više primijeti ako je nešto sfušano. Uglavnom nisko buđetni modeli najmanje zaostaju u eksterijeru dok se kod interijera, motora i motornog prostora vide uštede. Ne sumljam da maisto svoju corvette može napraviti gotovo isto detaljnu kao AA ali bi se jako približio i cijenom.

Lijepi model ne sumljam da će naći mjesto kod mnogih kolekcionara ali ipak AA je viša liga.

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2150
Odg: Chevrolet Corvette C6 2005 by Maisto
154290 « Odgovori #9 : 12 Studeni 2015 11:03 »
slažem se sa večinom što si napisao, ali po mom mišljenju noviji modeli su puno zahtjevniji za izradu motora. jer napraviti reljefni motor je vrlo jednostavno, kao što radi maisto, ali takav motor prenjet u trodimenzijonalno je puno teže i zahtjevnije i iziskuje više novca. tako da tu se istiću te velike firme. e sad kako ko voli i koliko se isplati kupovatit toliko skupe modele. ono vječno pitanje, da li bi nas koji put i zadovoljio i niskobuđetni model, kad se usporedi cijena koju plačaš sa onim šta dobivaš?
uglavnom cijenu diktira i limitiranost serije, točnije nekog modela, dok niskobuđetni modeli nemaju limitirane serije pa samim time su i puno jeftiniji i pristupačniji. to je još jedan razlog zašto je toliko velika razlika u cijenama između većih firmi i niskobuđetnih.
hoću reći da ponekad cijenovna razlika, između niskobuđetnih i većih firmi, je puno veća nego razlika između izrade njihovih modela, a tu razliku cijene pirdonosi i limitiranje modela.
uvik kontra

Offline Azzurro

  • 50 postova
  • *
  • Postova: 52
Odg: Chevrolet Corvette C6 2005 by Maisto
154293 « Odgovori #10 : 12 Studeni 2015 11:50 »
Zato posebno pozdravljam ovakve recenzije sa fotografijama jer nam pomažu u odluci