9. FAZ

Novi Festival Autića Zagreb održat će se u Zagrebu, Voćarska 71 10.06.2017. od 12 sati
Tko je tko

Novi članovi, predstavite se ovdje
Autić-putnik

Autić-putnik: najbolji mainline po svijetu
Naj autić

Izbor za najbolji mainline autić 2016. godine
Custom

Prerade die-cast modela
KK Autići

Klub kolekcionara "Autići", Osijek
Hot Wheels

Pregled Hot Wheels izdanja
348 GTS BBR

BBR Ferrari 348 GTS 1993 1/43, limited 10 pcs

Autor Tema: Simca Abarth 1150S - '63 - HACHETTE  (Posjeta: 968 )

Offline tomtom

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 587
Simca Abarth 1150S - '63 - HACHETTE
152887 « : 01 Listopad 2015 09:14 »


Simca 1000 je mali i u vremenu predstavljanja relativno skup ali i moderan Francuski autić, a predstavljen je daleke 1961 godine na Paris Motor Show-u i u proizvodnji se zadržao nevjerojatnih 17 godina sve do 1978 godine.
Model koji Vam predstavljam je Abarth-ov pogled na sportski obiteljski auto, ovo obiteljski kažem/pišem jer je Simca serije 1000, ovdje model  1150S ujedno i prvi četverovratni  model kojim se Abarth poigrao.
Uz već spomenuti model 1150S, u ponudi su bila još tri modela, a to su 1150N (normale), 55ks pri 5600 okr/min, spomenuti 1150S 58ks, 1150SS sa 65ks pri 5600 okr/min te najjači model 1150 Corsa sa 85ks pri 6000 okr/min svi sa motorom zapremine 1137ccm. Specifičnost modela Corsa je da su razvijena samo dva takva auta od kojih jedan ima za ono vrijeme nevjerojatnih 6 brzina u mjenjaču + hod unazad naravno te sva četiri diska da ga zaustave.
Općenito zanimljivost cijele serije Simca Abarth 1150 je da je Abarth tvornički složio svega 10 komada ovog modela, a sa komponentama isporučenih od strane Abarha privatnim kupcima ovaj broj se procjenjuje na od 50 do 100komada. Točnog broja zapravo nema. Razlog ovako malom broju je kratko vrijeme suradnje Abartha i Simce koje je trajalo od 1963 do 1965, a prekinuto je dolaskom Chrislera u posjed Simce kao proizvođača automobila.
Da se Chrisler nije pojavio u ovoj kombinaciji tko zna gdje bi razvoj ovog modela završio jer i tek predstavljeni i zapravo neizbrušeni modeli posebno SS i Corsa su na trkalištu bili uz bok priznatijim i razvikanijim modelima poput Abartha 1000TC i tad predstavljenim Minijem 970S čija priča/priče znamo kako idu.
Simca 1150 je bila vjerujem strašno zahtjevan auto za voziti na stazi jer sa motorom ali i rezervarom odostraga  omjer mase naprijed/odostraga bio 35/65 – dobar za brdo al' za stazu....brutalno. Model kojeg Vam kroz slike predstavljam je kako sam već napisao 1150S i zapravo je početak game Simce 1150 Abarth mada je sa svojih 58ks i 100Nm momenta pri 3500okr/min bio sasvim lijepa igračka jer masom od 700kg i tanjušnim gumama 145/13 imao sasvim pristojnu špicu na 160km/h i prednje diskove da ga zaustave.

Evo i par slikica, uživajte.









Meni prekrasan detalj prednje maske i zadebljanja na braniku koji je zapravo maskica pod kojom se spaja dvodjelni branik.





Za sad toliko, a ako tko zna nešto više od ovog od mene napisanog molim Vas nadopunite me. Biti će mi drago saznati nešto novo.  :hi:

kad popijem pet gemišta fićek ide kao ništa nema brda nema zavoja, policija neka maše.....

Offline lanolina

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 759
Odg: Simca Abarth 1150S - '63 - HACHETTE
152895 « Odgovori #1 : 01 Listopad 2015 20:22 »
 :hi:

Offline studentt

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 1143
Odg: Simca Abarth 1150S - '63 - HACHETTE
152896 « Odgovori #2 : 01 Listopad 2015 21:50 »
jako dobre i poucne recenzije. :allocafe: :allocafe:
samo jeli znas neke stvari ili malo sa prijateljem googlom?

Offline tomtom

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 587
Odg: Simca Abarth 1150S - '63 - HACHETTE
152900 « Odgovori #3 : 02 Listopad 2015 05:22 »
jako dobre i poucne recenzije. :allocafe: :allocafe:
samo jeli znas neke stvari ili malo sa prijateljem googlom?

Hvala, dam si malo truda i vremena.
Googlom, auto magazinima, pokojom knjigom vezanom uz povijest autoindustrije - razvoj automobila. Sve su to moji izvori informacija.
Wikipedija mi naprimjer nije prijatelj, al net općenito je velik izvor informacija, najdostupniji izvor o svemu što me zanima ili onome što me sa vremena na vrijeme zainteresira tako da da, naravno da prijateljujemo.
kad popijem pet gemišta fićek ide kao ništa nema brda nema zavoja, policija neka maše.....

Offline dmj

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 5554
Odg: Simca Abarth 1150S - '63 - HACHETTE
152901 « Odgovori #4 : 02 Listopad 2015 07:09 »
Prije određenog vremena uplaćivao sam loto s idejom odlaska u Švicarsku po jednu fantastičnu Alfa Romeo 1900 Berlinu iz ranih 1950-ih (zelena sa crvenom unutrašnjostu) s Abarthovim motorom i oznakama. Tako da je Abarth svakako i ranije radio na automobilima sa 4 vrata, no da je Simca 1000 najvjerojatnije prva koju su dorađivali u većoj seriji, to je istina.

Dakako, Fiat je sve do 1963. bio većinski vlasnik Simce, što objašnjava poveznicu s Abarthom. A sama je Simca 1000 bila jedan od projekata rađenih u Torinu na bazi Fiata 600, kao veći model u gami. Kada se Fiat odlučio za projekt koji će postati 850, Simca je preuzela drugi, odbačeni projekt i od njega napravila model 1000.
Via Ciro Menotti 322

Offline tomtom

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 587
Odg: Simca Abarth 1150S - '63 - HACHETTE
153047 « Odgovori #5 : 05 Listopad 2015 05:52 »
Ja iskreno nisam znao da je Abarth radio išta na serijskim/maloserijskim automobilima do 1955 i Fiata 600. Znam za angažmane na trkalištu sa Cisitaliom i Porsheom te Abarth 204 i 205. Znam za početke i razvoj ispušnih sistema za motorkotače te kasnije za automobile al' iskreno sam mislio da je Fiat 500 prvi automobil kojeg je Abarth odradio kako ispuh tako motor i ovjes.
Za Alfu mi je poznato samo da je kao i za neke druge sportske marke toga vremena radio ispušne sisteme.
Volim ove naše stranice upravo radi ovakvih redaka. Čovjek uči dok je živ.  :hi:
Hvala na svakoj dopuni ili ispravku mojih tekstova.
kad popijem pet gemišta fićek ide kao ništa nema brda nema zavoja, policija neka maše.....