9. FAZ

Novi Festival Autića Zagreb održat će se u Zagrebu, Voćarska 71 10.06.2017. od 12 sati
Tko je tko

Novi članovi, predstavite se ovdje
Autić-putnik

Autić-putnik: najbolji mainline po svijetu
Naj autić

Izbor za najbolji mainline autić 2016. godine
Custom

Prerade die-cast modela
KK Autići

Klub kolekcionara "Autići", Osijek
Hot Wheels

Pregled Hot Wheels izdanja
348 GTS BBR

BBR Ferrari 348 GTS 1993 1/43, limited 10 pcs

Autor Tema: Ford Mustang GT/CS & HCS 1968 by Greenlight  (Posjeta: 1863 )

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2166
Ford Mustang GT/CS & HCS 1968 by Greenlight
151233 « : 17 Kolovoz 2015 22:43 »
Priča o GT/CS i HCS Mustangu se isprepliću, ali samo 1968. Prvu limitiranu seriju Mustanga Ford radi 1966. za dilere u Denveru i naziva ga Mustang HCS (High Country Special). Napravljeno je 333 komada u Coupe, Cabriolet i samo jedan u Fastback verziji i ograničeni na boje Aspen Gold, Colunbine Blue i Timberline Green. Osim te tri boje, razlikovali su se od ostalih Mustanga po znački HCS koja se nalazila na prednjim blatobranima. Zbog velikog interesa za HCS Mustanzima, 1967. dileri naručuju 416 komada. HCS modeli iz 1967. dolaze u istim bojama i karoserijskim izvedbama kao i prijašnje godine isto sa značkom HCS koja se nalazila na istom mjestu. Inspirirani sa Denverovim uspjehom s HCS-om, Ford uključuje C.Shelbya da podignu prodaju na zapadnoj obali i u kombinaciji s Mustangom GT i Shelby GT350/500 nastaje Mustang GT/CS (California Special). Fordu je u planu bilo 5000 modela, ali na kraju je proizvedeno 4118. Čuvši za tu suradnju, dileri u Denveru dižu pobunu i traže svoj dio kolača. Tako da od 4118 modela koji su bili namijenjeni za zapadnu obalu (California), 251 model su prepravili za Denver, tako da su samo maknuli natpis GT/CS i na njegovo mjesto stavili značku HCS-a. Modeli iz 1968. su se radili samo u Coupe verziji sa običnim ili vinil krovom i neovisno o motoru GT/CS je dolazio isključivo GT opremom. Opcija motora bila je od najslabijeg 6-cilindričnog pa do 428 Cobra Jet V8 i dva manuelna mjenjača sa 3 i 4 brzine i jedan automatski mjenjač sa 3 brzine. Da je u GT/CS-u ima umiješane prste i Carroll Shelby vidi se po drugačijim zadnjim lampama, instaliranim spojlerom na zadnjoj haubi, bočnim usisnicima i micanju znaka sa prednje maske. I tako je legenda rođena, ali i još jedna koja je izišla iz Shelbyeve radionice na zahtjev Forda, prototip Shelby EXP 500 Green Hornet. Ali to će mo nekom drugom prigodom.
Pametna ideja Greenlighta da uz minimalne troškove napravi dvije legende i pridobije obje struje Mustangofila limitiranih serija. Čistim slučajem su i kod mene završila oba modela, crveni GT/CS i zlatni HCS. Pošto su to isti modeli, ali opet u nekim detaljima i u priči vrlo različiti, želim ih zajedno i predstaviti. Modeli su odlično ofarbani, otvaranja su korektna, jedino mala zamjerka na prednju haubu koja ne može samostalno stajat. Prednja svijetla su mogli i bolje izvest, dok zadnja su sasvim ok urađena. Jetkani natpisi jako lijepo pristaju na modelima, dok kotači su čisto solidno urađeni. Prikaz motora i interijera dosta dobri i za ovaj cjenovni rang od 45$ čak i perfektni. Ono što bi napomenuo da između ova dva modela ima sitnih razlika u interijeru. Zlatni HCS ima manuelni mjenjač, dok crveni GT/CS prikazuje automatski mjenjač. Razlika je i u komandnom stupu, kod HCS središnji dio ide do poda, a kod GT/CS ima prazan prostor. Vjerujem da je tu Greenlight namjerno napravio razliku da pokažu kako je u stvarnosti taj model imao veliki izbor opreme, a tako i sa krovom, ili vinil ili limeni krov. Jedna razlika još između ova dva modela je i godina izrade modela. GT/CS je iz 2006. dok je HCS iz 2008. E sad neznam da li je i to razlog što na GT/CS-u nema kablove za svjećice, već sam ih sam ugrađivao, ili je ipak neki propust nekog kineza. U suštini su to dva potpuno ista modela sa jako sitnim razlikama u detaljima. Dugo sam razmišljao da ih ostavim oba, ali ipak odluka je pala da HCS ide u prodaju, mada mi je on ljepši po kombinaciji boja, ali GT/CS je ipak veća legenda i to je presudilo.
Modeli koji se teško pronalaze u Europi vrijedni su svake pažnje, ako ne toliko zbog svojeg izgleda, onda barem zbog njihove povijesti. Gledajući kvalitetu izrade i cijenu po kojoj se može naći, do duše na američkim shoppovima, preporučio bi ga svakom kolekcionaru, bilo kojeg da si odaberu, pa čak i ako im manjak prostora ne stvara glavobolje, pa da si uzmu i obije verzije. Uz to što sve ovi modeli nude i sama povijest tih modela zaslužuju -4.
Evo i slika oba modela. :flag_usa:
































uvik kontra

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8121
Odg: Ford Mustang GT/CS & HCS 1968 by Greenlight
151252 « Odgovori #1 : 19 Kolovoz 2015 07:18 »
Dobra usporedba!
Zadrži obadva. što će ti samo jedan :-)

domegus

  • Gost
Odg: Ford Mustang GT/CS & HCS 1968 by Greenlight
151282 « Odgovori #2 : 19 Kolovoz 2015 16:15 »
Odlično predstavljanje modela  :allocafe:

Offline bakugan

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 9150
Odg: Ford Mustang GT/CS & HCS 1968 by Greenlight
151701 « Odgovori #3 : 31 Kolovoz 2015 23:04 »
Lipo si napisa,baš super.Ja san baš gušta čitat :allocafe: :allocafe: :allocafe: :allocafe: :allocafe: :allocafe: :allocafe: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :85565: :85565: :85565: :85565: :85565: :85565: :85565:

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2166
Odg: Ford Mustang GT/CS & HCS 1968 by Greenlight
151786 « Odgovori #4 : 02 Rujan 2015 15:47 »
Dobra usporedba!
Zadrži obadva. što će ti samo jedan :-)

zlatni je već otišao, a odluka je pala kad sam sazno da franklin mint radi istu ediciju u 1:24.
tako da sad idem u lov na franklina :gun:
uvik kontra

Offline hal9000

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 1142
Odg: Ford Mustang GT/CS & HCS 1968 by Greenlight
151792 « Odgovori #5 : 02 Rujan 2015 16:31 »
Zanimljiva priča i hrabra odluka oko rješavanja modela.
Ako nije kasna reakcija sada za pitanje, na slici sprijeda HCS (zlatni) djeluje povišen.  Jel do slike ili ...?  :blink:
Outraces them all!

Offline isporcic

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 8121
Odg: Ford Mustang GT/CS & HCS 1968 by Greenlight
151813 « Odgovori #6 : 03 Rujan 2015 07:36 »
zlatni je već otišao, a odluka je pala kad sam sazno da franklin mint radi istu ediciju u 1:24.
tako da sad idem u lov na franklina :gun:

Onda ćeš imat dobru kombinaciju, tako ja imam 407 Coupe u 5 mjerila :-)

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2166
Odg: Ford Mustang GT/CS & HCS 1968 by Greenlight
152024 « Odgovori #7 : 07 Rujan 2015 21:38 »
Zanimljiva priča i hrabra odluka oko rješavanja modela.
Ako nije kasna reakcija sada za pitanje, na slici sprijeda HCS (zlatni) djeluje povišen.  Jel do slike ili ...?  :blink:
(Slika uklonjena.)

sad ti baš ne mogu 100% potvrdid, ali izgleda da je zlatni malo višlji prednji kraj. mada sam gledo po svom crvenom i ne dijeluje mi da može biti nešto nahero složeno da bi ispo višlji.
ali i po ovim slikama kad ih usporediš, dijeluje mi da je zlatni višlji.


zašto je tako, neznam :neznam:
uvik kontra

Offline hal9000

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 1142
Odg: Ford Mustang GT/CS & HCS 1968 by Greenlight
152049 « Odgovori #8 : 08 Rujan 2015 11:37 »
Mislio sam je li to možda neka od odlika razlike u modelima auta ili je ispalo slučajno samo u ovim umanjenim modelima. Zasebno čovjek nebi ni primjetio ali tu je bio slučaj pošto si imao priliku biti vlasnik oba i tako ih prezentirao. Ja osobno bi si tu našao još koji razlog za zadržavanje obje verzije  :psiholog:  :cerise: :cerise:
Outraces them all!