9. FAZ

Novi Festival Autića Zagreb održat će se u Zagrebu, Voćarska 71 10.06.2017. od 12 sati
Tko je tko

Novi članovi, predstavite se ovdje
Autić-putnik

Autić-putnik: najbolji mainline po svijetu
Naj autić

Izbor za najbolji mainline autić 2016. godine
Custom

Prerade die-cast modela
KK Autići

Klub kolekcionara "Autići", Osijek
Hot Wheels

Pregled Hot Wheels izdanja
348 GTS BBR

BBR Ferrari 348 GTS 1993 1/43, limited 10 pcs

Autor Tema: Trabant 601 - 1963-1990 - DeA SLO  (Posjeta: 737 )

Offline tomtom

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 593
Trabant 601 - 1963-1990 - DeA SLO
143089 « : 12 Veljača 2015 07:27 »
Kako naslov kaže predstavljan Vam Trabi iz Slovenske DeA serije.
Svima je više manje poznato o kakvom vozilu se radi o mitovima koji su ga pratili, ali i o činjenicama koje ga makar je proglašen jednim od pedeset najgorih automobila ikad čine ipak malo boljim nego što se misli.
Jednostavan dvocilindrični dvotaktni motor, bez pumpe goriva bez razvodnika paljenja, zračno hlađeni i zbog sveg tog jednostavan za održavanje i jeftin. Karoserija bez hrđe  :alikako: napravljena od Duroplasta a podnica klasična od čeličnog lima bez središnjeg tunela - zamislite da vozite kakvog pijančeka zafrkanta pored sebe pa Vam poklopi papučicu gasa i upregne svih 26ks u kas :cerise:.
Eto zračno hlađeni motorček od 600ccm ima 26ks i potjerao je 600tinjak kg težak autić do 100kmh. Trabi se proizvodio od 1963 kad je predstavljen pa sve do 1990 kad je pokušan i nastavak proizvodnje sa modernijim 1,1četverotaktnim motorom iz VW Pola al karoserija je bila preslaba, a modernizacija preskupa.
Mali detalj oko Trabija možda manje poznat je da je motor ujedno ''nosio'' i cijeli prednji ovjes, a prosječan životno vijek Trabanta je bio čak 30setak godina! :alikako:
Toliko o tome da je to bio loš autić  :aufsm:

Evo i par slika, malo se raspisah  :85565:

















par detalja





Mane modela, ma kakve mane - to je legenda naših prostora i jednostavno mora biti u vitrini i točka.  :aufsm:

.
kad popijem pet gemišta fićek ide kao ništa nema brda nema zavoja, policija neka maše.....

Offline dmj

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 5554
Odg: Trabant 601 - 1963-1990 - DeA SLO
143152 « Odgovori #1 : 13 Veljača 2015 11:53 »
Trabant je, dobro, možda ne 601 (mada ni on nije zaostajao mnogo), nego original iz 1950.-ih, u trenutku predstavljanja po količini naprednih tehničkih rješenja bio vjerojatno iza Citroena DS najmoderniji i najinteligentnije koncipiran automobil na svijetu.

Ono što mu je nepovratno uništilo reputaciju, kao i drugim istočnoeuropskim automobilima nakon 1960-ih, je predug ostanak u proizvodnji i partijskim direktivom onemogućeno dobivanje nasljednika. Koji bi imao četverotaktni motor.

Na planu modela, DeA je vrlo solidan, no ja ipak preferiram rudimentarniji Vitesseov model, izbačen otprilike u vrijeme pada Zida i sveopće fasciniranosti Zapada Trabantom.
Via Ciro Menotti 322

Offline tomtom

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 593
Odg: Trabant 601 - 1963-1990 - DeA SLO
143156 « Odgovori #2 : 13 Veljača 2015 12:18 »

Trabant je, dobro, možda ne 601 (mada ni on nije zaostajao mnogo), nego original iz 1950.-ih, u trenutku predstavljanja po količini naprednih tehničkih rješenja bio vjerojatno iza Citroena DS najmoderniji i najinteligentnije koncipiran automobil na svijetu.

Ono što mu je nepovratno uništilo reputaciju, kao i drugim istočnoeuropskim automobilima nakon 1960-ih, je predug ostanak u proizvodnji i partijskim direktivom onemogućeno dobivanje nasljednika. Koji bi imao četverotaktni motor.

Na planu modela, DeA je vrlo solidan, no ja ipak preferiram rudimentarniji Vitesseov model, izbačen otprilike u vrijeme pada Zida i sveopće fasciniranosti Zapada Trabantom.

Hvala na sudjelovanju u temi. Drago mi je kad se iskomentira nešto što sam postavio, doda na temiu svoje impresije....to je smisao foruma, zar ne?
kad popijem pet gemišta fićek ide kao ništa nema brda nema zavoja, policija neka maše.....