9. FAZ

Novi Festival Autića Zagreb održat će se u Zagrebu, Voćarska 71 10.06.2017. od 12 sati
Tko je tko

Novi članovi, predstavite se ovdje
Autić-putnik

Autić-putnik: najbolji mainline po svijetu
Naj autić

Izbor za najbolji mainline autić 2016. godine
Custom

Prerade die-cast modela
KK Autići

Klub kolekcionara "Autići", Osijek
Hot Wheels

Pregled Hot Wheels izdanja
348 GTS BBR

BBR Ferrari 348 GTS 1993 1/43, limited 10 pcs

Autor Tema: Fiat Abarth 850 TC 1963 by Solido 1:18  (Posjeta: 1349 )

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2089
Fiat Abarth 850 TC 1963 by Solido 1:18
133387 « : 27 Kolovoz 2014 20:34 »
Šezdesete su bile zlatno doba za Škorpiona. Naziv Abarth ušao u popularni jezik kao sinonim za izvedbu, nadogradnje i pobjede. 1960 Fiat u model 600 ugrađuje novi 767ccm sa 21kW(29KS) motor, a u Abarthovim rukama taj motor dobiva novu dimenziju i podiže snagu na 847ccm i 42kW(57KS). Abarth 850 TC (Turismo Competizione) je ušao u 'Touring Competition' klasu. Međutim, u skladu s homologacijom, Abarth je morao izgraditi 1000 modela do kraja 1961 godine. 850 TC je također bio dostupan kao kit, koji je uključivao zamjenu radilice, lakše klipove i klipnjače, nova profilirana bregasta, Solex 32 PBIC fergazer, ispušni sustav, plus sve brtve, filteri, spojnice i vijke potrebne za dovršetak tuning. Poznati front-mounted hladnjak, bio je dostupan kao opcija, kao što su bili i kočnice i posebne šarke koje su držale poklopac motora otvorenim. I dok su neki mislili da je otvorena hauba pomoć za hlađenje, u biti ona je poboljšavala aerodinamičke performanse automobila. Na trkaćim stazama nije bilo važno da li je 850 TC sastavljen u Corso Marchie u Torinu, ili je bio sastavljen u vlastitoj garaži. 850 TC odnosi bezbroj pobjeda, kao i prvi put u ovoj klasi, u 24 satnoj utrci na Le Mansu u lipnju 1961. Abarth je šest godina (1962-1967) osvajao uzastopno naslov proizvođača, 1963 osvaja napornu utrku 500km Nürburgring i s tim povodom ime Nürburgring je dodano na poklopac motora kao priznanje za postignuće u automobilizmu, i još osvaja tri puta Europe Touring Car Challenge, 1965, '66 i '67.
Još jedan model koji je već duže vrijeme u mojoj kolekciji i isto tako djeluje fascinantno. Sve što sam naveo kod Fiat 600 Berline, vrijedi i za ovaj model. Jedino što bi dodao da dekali koji su na njemu su još kao novi, čvrsto priljubljeni na model bez ikakvih mjehurića. Greška kod ovog modela je nedostatak leptir stakla, koji je ipak na ovom modelu 1:1 postojao. Leptir staklo je ugrađeno 1960, a Abarth 850 TC je ipak nastao 1961 i to baš od modela Fiat 600D na koji je 1960 ugrađen jači motor i leptir staklo. A još jedna značajka da na haubi ovog modela stoji natpis Nürburgring, koji je dodan 1963 nakon osvajanja u utrci 500km Nürburgringa. Moram priznat da je Solido ipak pazio na detalje kod ta dva modela da ih ne spoji u istu godinu kad već svaki model pripada svojoj godini. Lijepo se vide razlike u prednjim svijetlima, gdje Abarth ima malo veća svijetla i šire rozete na njima kakva su dolazila sa modelima iz 1960. Razlike ima i u motoru, koji se dosta razlikuju, na prednjim ukrasima, veća zadnja svijetla i još dosta takvih sitnih detalja, koja su se mijenjala kroz godine postojanja Fiat 600.
Moje mišljenje je potpuno isto kao i za Fiat 600 Berline, jedino zbog leptir stakla ne zaslužuje istu ocjenu, već -4.
Evo i slika. :flag_italian:






















uvik kontra

HemiCuda

  • Gost
Odg: Fiat Abarth 850 TC 1963 by Solido 1:18
134554 « Odgovori #1 : 16 Rujan 2014 18:50 »
Jedan kolega je držao na radnom stolu pod staklenim poklopcem Abarthe, Solido i Revell jedan pokraj drugog, Revell je bio bolje odrađen.

Offline sime-x

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2089
Odg: Fiat Abarth 850 TC 1963 by Solido 1:18
134600 « Odgovori #2 : 17 Rujan 2014 14:39 »
ja sam po raznim forumima pročitao da je solidov ipak bolji. ne znam koji je bolji, ali meni je solido čisto solidno odrađen. imam u planu nabavit i revellovog, pa bi onda napravio usporedni test, a do tad ne želim puno govorit koji je bolji.
uvik kontra

HemiCuda

  • Gost
Odg: Fiat Abarth 850 TC 1963 by Solido 1:18
134604 « Odgovori #3 : 17 Rujan 2014 17:26 »
Ako ćemo iskreno, nije niti jedan "za pasti na dupe", kod Solida je najveća greška nedostatak "leptira", a što je ono bilo "falš" na Revellu se više ni ne sjećam, jer je koja godina tome da se uspoređivalo ta dva modela... Naravno, neke greške su i za očekivati a treba uzeti u obzir starost modela, te činjenicu da je riječ o modelima iz jeftinijeg segmenta.

vaskrsije

  • Gost
Odg: Fiat Abarth 850 TC 1963 by Solido 1:18
134611 « Odgovori #4 : 17 Rujan 2014 18:38 »
revell ima omasenu liniju, prednji i zadnji blatobran

Offline bakugan

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 9155
Odg: Fiat Abarth 850 TC 1963 by Solido 1:18
134614 « Odgovori #5 : 17 Rujan 2014 19:33 »
iman oba i volin ih sa svin manama i vrlinama. :allocafe: :allocafe: :allocafe: :allocafe: :baloni: :baloni: :baloni: :baloni: :baloni: :baloni:.Kad san ih vidija u Merkatora nisan se ni sekunde mislija. :85565: :85565: :85565: :85565: :85565: :85565: :85565: :85565: :85565: :85565: :85565: