9. FAZ

Novi Festival Autića Zagreb održat će se u Zagrebu, Voćarska 71 10.06.2017. od 12 sati
Tko je tko

Novi članovi, predstavite se ovdje
Autić-putnik

Autić-putnik: najbolji mainline po svijetu
Naj autić

Izbor za najbolji mainline autić 2016. godine
Custom

Prerade die-cast modela
KK Autići

Klub kolekcionara "Autići", Osijek
Hot Wheels

Pregled Hot Wheels izdanja
348 GTS BBR

BBR Ferrari 348 GTS 1993 1/43, limited 10 pcs

Autor Tema: 1/24 Countach restauracija  (Posjeta: 4068 )

Offline marko

  • Punopravan član
  • **
  • Postova: 184
1/24 Countach restauracija
15977 « : 06 Listopad 2008 14:35 »
Evo, i ja sam konačno odlučio da se oprobam u restauraciji modela, doduše, još nisam ništa napravio, ali odluka je pala....Razlog je prije svega, što mi je potrebna neka pomoć, kako, šta i slično jer ovim se nisam nikada bavio, ali evo, i vrijeme je više....Od 8 mojih modela kojima je potrebnö dorađivanje, za početak sam izabrao onaj na kojem ima najmanje posla, odnosno, treba mu farbanje i malo detaljnije čišćenje interijera.....nisu potrebni nikakvi zamjenski dijelovi, sve je na svome mjestu... E sada, kakva farba, kako farbati, kako skinuti postojeću farbu, šta sa naljepnicama...pretpostavljam da rastavljanje ne bi trebalo biti previše komplikovano.....autić je inače Bburago Lamborghini Countach, mjerilo 1/24.....dole ima 3 ili 4 šarafa....pa ako može malo pomoći za početak......


Offline Disco Volante

  • Global Moderator
  • Veteran na forumu
  • *****
  • Postova: 5684
(Nema naslova)
15979 « Odgovori #1 : 07 Listopad 2008 05:08 »
Šerafe kad odvrneš, lako skineš podvozje i rastaviš ostatak autića. Samo oprezno izvlači podvozje od karoserije da nešto ne pukne i nebi trebalo biti problema. Farbu skineš potopivši karoseriju u nitro razrjeđivač (samo metalne dijelove !!!!), a naljepnice također idu dolje s razrjeđivačem, acetonom i sl. Za farbanje u željenu boju je najbolji lak u spreju (2 sloja) uz prethodno nanesenu podlogu špric-kitom za izravnavanje neravnina. Tako otprilike, ako se ne varam rade kolege Hemicuda i Big Zed, pa vidi u njihovim restauracijama. :palac:
"La vita è troppo corta per non guidare italiano"

Offline big zed

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2831
(Nema naslova)
15981 « Odgovori #2 : 07 Listopad 2008 06:06 »
to marko

u principu je kao što je napisao disco i dodao učitelj. Ja isto prakticitram skidanje viškova odlijeva od kalupa da se dobe glatke površine. To je najjednostavnije s turpijicama za metal, pa kasnije malo pod vodom s vodobrusnim šmirglom 600 - 800 gradacije. Nakon toga špric kit ili temeljna za metal. Kit obično ide ako ima nekih malih neravnina a ako nema onda prvo primerom. E da prije toga bi trebalo s auto kitom, ako je potrebno, ispraviti veće nepravilnosti. Nakon primer boja -  u spreju pošto je veća površina, mali nedostatak je što sprejevi imaju veći drift pa se dio boje gubi u okolinu. Air brush , ako si u mogućnosti je puno boja varijanta jer možeš kontrolirati mlaz diznama. Kad se dobro osuši  stavi par slojeva bezbojnog laka, sjajnog, i nakon toga možeš ispolirati, ako nisi zadovoljan sjajem, s šmirglom visoke gradacije oko 4000 pa do 10000. ili jednostavnije uzmi komad starih traperica i pastu za zube koje su iste takve gradacije. Za farbanje unutrašnjosti - boja po željama jedino treba, bar sam ja tako probao, primer staviti i po unutrašnjosti jer mi se znalo dogoditi da ako odmah nanosim boju, ona se ne prihvati dobro i izlije po utorima jer je plastika ajmo reći malo "masnija" od recimo maketarske. Ali to probaj pa češ vidjeti. Još jedna ideja kod detaljiranja za gume. Malo je peoblem što su gume kod velike većine die cast modela u stvari  nega vrsta gumi plastike pa dosta blješte. " su varijante - prvo da si naručiš gume za makete koje su od prave gume i izgledaju potpuno realistično ili drugi jeftiniji trik je da ih pobrusiš sa šmirglom pa da izgube sjaj..

Offline marko

  • Punopravan član
  • **
  • Postova: 184
(Nema naslova)
15987 « Odgovori #3 : 07 Listopad 2008 13:19 »
kada potopim karoseriju u nitro razređivač, koliko da je držim potopljenu, jel nakon toga četkom skidam boju?

Offline big zed

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2831
(Nema naslova)
15994 « Odgovori #4 : 07 Listopad 2008 15:37 »
Citat:
07.10.2008. 21:19 marko napisao-la je:

kada potopim karoseriju u nitro razređivač, koliko da je držim potopljenu, jel nakon toga četkom skidam boju?


držiš ga dok se farba ne počne skidati. poslije toga možeš s četkom ono što ostane. Ako imaš onu mini bušilicu  gore staviš rotacionu žičanu četku i udri...Prije farbanja obavezno dobro očisti karoseriju najbolje s nekim deteđentom ili sl. i četkica za zube, (naravno stara da ne bi nekim ukučanima falila) jer ako ostane tragova nitra boja će se poslije ljuštiti s tog dijela

Offline big zed

  • Global Moderator
  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2831
(Nema naslova)
15995 « Odgovori #5 : 07 Listopad 2008 15:39 »
to exe

čestitke i od mene, upravo sam vidio slike i molim te da na forum staviš jednu od onih prvih desetak u modele 1:1 temu - pozdrav i od Vedrane...