9. FAZ

Novi Festival Autića Zagreb održat će se u Zagrebu, Voćarska 71 10.06.2017. od 12 sati
Tko je tko

Novi članovi, predstavite se ovdje
Autić-putnik

Autić-putnik: najbolji mainline po svijetu
Naj autić

Izbor za najbolji mainline autić 2016. godine
Custom

Prerade die-cast modela
KK Autići

Klub kolekcionara "Autići", Osijek
Hot Wheels

Pregled Hot Wheels izdanja
348 GTS BBR

BBR Ferrari 348 GTS 1993 1/43, limited 10 pcs

Autor Tema: deagostini srbija  (Posjeta: 39398 )

Offline Gec

  • Aktivan
  • ***
  • Postova: 359
Odg: 180
117418 « Odgovori #90 : 19 Prosinac 2013 20:26 »
(Slika uklonjena.)

Ja sam se ponadao da će nešto promijeniti, barem boju! Nažalost, promijenili su samo redoslijed izlaženja, a modeli su potpuno isti. Šteta!

 :doh1:

Offline dmj

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 5554
Odg: deagostini srbija
117488 « Odgovori #91 : 20 Prosinac 2013 17:52 »
Praktički nemoguće očekivati ma kakve promjene i modifikacije.

Mada se upravo sad borim oko jednog modela kojeg su toliko zasrali za rumunjsko izdanje, da sam se spreman na mrtvo ime posvađati, pa i izaći iz projekta, ako mi ne daju da ga izmijenim za naše tržište.
Via Ciro Menotti 322

Offline Ante V8

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2389
Odg: deagostini srbija
117517 « Odgovori #92 : 20 Prosinac 2013 21:53 »
Kolega Dino,najgore je sa "rogatima se bosti".Doći će vrijeme pa ćemo i mi znat o kome je riječ.Samo da ne bude kao fiat 132,mislim da gora izrada od njega ne može biti.,jer dovoljno jedan loš model da zasere cijelu kolekciju. :85565:

Offline Sheeme77

  • 50 postova
  • *
  • Postova: 83
    • Blog
Odg: deagostini srbija
118093 « Odgovori #93 : 25 Prosinac 2013 12:36 »
Evo i Merdžana u garaži...još samo da je pravi...

Offline jocapiki

  • Aktivan
  • ***
  • Postova: 432
ponton
118119 « Odgovori #94 : 25 Prosinac 2013 16:52 »

Offline jocapiki

  • Aktivan
  • ***
  • Postova: 432
broj 9
118123 « Odgovori #95 : 25 Prosinac 2013 17:58 »
08.01.2014 bmc mini :formulasm:

Offline Sheeme77

  • 50 postova
  • *
  • Postova: 83
    • Blog
Odg: deagostini srbija
119712 « Odgovori #96 : 10 Siječanj 2014 09:12 »
Dugo očekivani Mini u garaži...Nisam očekivao da će se i pojavaiti u okviru serije "Legendarni/Kultni automobili"

Offline Ante V8

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2389
Odg: deagostini srbija
119715 « Odgovori #97 : 10 Siječanj 2014 09:35 »
Iskreno pa više Mini spada među legendarne automobile nego Trabant. :85565: :85565:

Offline goran16v

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 666
Odg: deagostini srbija
119728 « Odgovori #98 : 10 Siječanj 2014 11:50 »
Pogotovo ovaj model Trabanta

Offline hal9000

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 1140
Odg: deagostini srbija
119731 « Odgovori #99 : 10 Siječanj 2014 11:53 »
Iskreno pa više Mini spada među legendarne automobile nego Trabant. :85565: :85565:
Ovaj trenutni koji je izašao kod nas možda i nije toliko legendaran, ali 601 svakako je s obzirom da je i jedan od simbola cijelog režima  :flag_ussr: :flag_german:
Outraces them all!

Offline goran16v

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 666
Odg: deagostini srbija
119751 « Odgovori #100 : 10 Siječanj 2014 12:58 »
Pa sad toliko je to simbol cijelog rezima tu bi se dalo razgovarati, Prije je to simbol pada zida, DDR-a i simbol ujedinjenja Njemacke. Npr. u nosiocu tog rezima, SSSR-u Trabant i Wartburg nisu postojali.
U Jugoslaviji je, za razliku ot Wartburga, Trabanata bilo relativno malo, tek nesto 601-ca sto je potkraj 80-ih beogradski Univerzal uvozio, ali ja se ne sjecam ovog modela. Ja se Trabanta 601 iz djetinjistva sjecam kao auta ponajvise madjarskih turista, jer koliko se sjcam Cehoslovaci i Poljaci su ih manje vozili, tako da mi ni 601 ne bi bio legendaran za nase prostore.

Offline dmj

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 5554
Odg: deagostini srbija
119759 « Odgovori #101 : 10 Siječanj 2014 13:37 »
To zapravo ovisi o godištu. Određena je količina Trabanata uvezena šezdesetih, a onda ga dugo nije bilo na našem tržištu, do sredine osamdesetih. Moram priznati da nisam uspio naći kada je počeo uvoz u tom prvom naletu, tako da ne mogu reći je li to bilo tek s modelom 601 ili se i koji od ranijih mogao nabaviti kod nas. Kako god, nedvojbeno su to bile manje količine.
Via Ciro Menotti 322

Offline hal9000

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 1140
Odg: deagostini srbija
119767 « Odgovori #102 : 10 Siječanj 2014 14:03 »
Pa sad toliko je to simbol cijelog rezima tu bi se dalo razgovarati, Prije je to simbol pada zida, DDR-a i simbol ujedinjenja Njemacke. Npr. u nosiocu tog rezima, SSSR-u Trabant i Wartburg nisu postojali.
U Jugoslaviji je, za razliku ot Wartburga, Trabanata bilo relativno malo, tek nesto 601-ca sto je potkraj 80-ih beogradski Univerzal uvozio, ali ja se ne sjecam ovog modela. Ja se Trabanta 601 iz djetinjistva sjecam kao auta ponajvise madjarskih turista, jer koliko se sjcam Cehoslovaci i Poljaci su ih manje vozili, tako da mi ni 601 ne bi bio legendaran za nase prostore.
Padom Zida i otvaranjem granica za većinu ljudi u zapadnoj Europi (a kako je tada centar zbivanja - Njemačka) automobili iz Ist. Njemačke bili su prvi doticaj sa "komunističkim" automobilima.
S obzirom između Trabanta, Wartburga i ostalih pomalo bezličnih automobila porijeklom iza željezne zavjese izgleda da je Zapad Trabanta prigrlio najviše kao simbol tog režima, a možda i zbog same "simpatičnosti" istog.
Film "Good bye Lenin", turneja grupe U2 "Zooropa" su kao jedan od glavnih elemenata koristili 601.
Dok ovi ostali kod nas legendarni su više manje bili licencna izdanja ili modifikacije Fiata, Renaulta te time i ne toliko egzotični na Zapadu.
Te stoga mislim da ipak je legendaran (ne u toj mjeri kao Mini naravno), bez obzira koliko bio rijedak kod nas  :85565:
Outraces them all!

Offline dmj

  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 5554
Odg: deagostini srbija
119768 « Odgovori #103 : 10 Siječanj 2014 14:13 »
601 je kao najčešći, naravno, bio najviše korišten u tim dogđajima, no i ranije inačice su imale svoje mjesto, tako da ne bih samo 601 proglasio pravom automobilskom legendom u svjetskim razmjerima, nego svaki Trabant zaslužuje taj status.

Na drugoj razini danas ga, dakako, dobivaju i Tatre, kojima cijena raste u rang vrhunskih kolekcionarskih automobila, T77 i T87 već jesu ondje, kasniji modeli napreduju polako, ali sigurno, kao i prestižni SSSR modeli tipa Čajki, ZIS-ova, ZIL-ova...
Via Ciro Menotti 322

Offline Gec

  • Aktivan
  • ***
  • Postova: 359
Odg: deagostini srbija
119769 « Odgovori #104 : 10 Siječanj 2014 14:17 »
Ovaj trenutni koji je izašao kod nas možda i nije toliko legendaran, ali 601 svakako je s obzirom da je i jedan od simbola cijelog režima  :flag_ussr: :flag_german:

U potpunosti se slažem!    :palac:

Mene Trabi 601 asocira na Istočnu Njemačku i tadašnji režim.    :flag_german:

Trabant (sve verzije, a 601 pogotovo) definitivno zaslužuje status legendarnog automobila.