6. FAZ

Festival Autića Zagreb, održat će se u Zagrebu dana 07.06.2014.
Tko je tko

Novi članovi, predstavite se ovdje
Autić-putnik

Autić-putnik: najbolji mainline po svijetu
Naj autić

Izbor za najbolji mainline autić 2013. godine
Custom

Prerade die-cast modela
KK Autići

Klub kolekcionara "Autići", Osijek
Hot Wheels

Pregled Hot Wheels izdanja
Recenzije

Modeli pod povećalom
348 GTS BBR

BBR Ferrari 348 GTS 1993 1/43, limited 10 pcs

Autor Tema: De Agostini HR  (Posjeta: 63212 )

Offline isporcic

  • Vlasnik foruma, Administrator
  • Veteran na forumu
  • ******
  • Postova: 6850
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110128 « Odgovori #915 : 23 Rujan 2013 10:36 »
Hello,

I am collecting  car models from old socialist countries.

I'm interested in models of the Croatian series "Legendary AUTOMOBILI"

In exchange I can provide models of Polish Deagostini series "Kultowe Auta PRL” (already edited more than 120 numbers) or other collection available in Poland, as well as some of the collection published in Russia.

My email: wojcek@poczta.onet.

Regards
_______________________________________________________________

Pozdrav,

Prikupljanje za bivšim socijalističkim zemljama.

Ja sam više zainteresiran za modele hrvatske serije "Legendarni Automobili"

U zamjenu sam može pružiti modele poljskih Deagostini serije " Kultowe Auta PRL" (već izdala više od 120 brojeva) ili drugi skup dostupna u Poljskoj, kao i neke od zbirke objavljene u Rusiji.

Moj e-mail: wojcek@poczta.onet.

Pozdrav

Hi, Fojtek!
Not sure that follows our forum regulations, forum is not all about selling and exchange.
We would like to see you introduce yourself, topic "Tko je tko"
and your experience, photos of collection and so...

Moderatori, molim pogledajte temu Dogovori moderatora

Offline dmj

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 4736
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110152 « Odgovori #916 : 23 Rujan 2013 14:34 »
Ček, pa ako biraš poneki novi model normalno je da ćeš sebi jednog zaželjeti  :85565:

Ma bilo je tako jasno da ponuđenu Tatru ne odbijam, mada znam da će biti na Facebooku rogoborenja kako ih nije bilo kod nas... :)
Via Ciro Menotti 322

Offline gizmo

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 4726
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110156 « Odgovori #917 : 23 Rujan 2013 15:14 »
Kad malo prelistavam šta je sve izašlo i šta je u najavi u Poljskoj a meni je interesantno:

 13. škoda 120 LS
 80. fiat 131 P
 91. fiat 128 3P
111. VW passat B2
133 renault 16
135. opel kadett B
136. opel rekord C coupe
138. seat 850

moglo bi nešto od toga i kod nas se naći na kiosku

Offline dmj

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 4736
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110162 « Odgovori #918 : 23 Rujan 2013 15:46 »
Iz nekog ne baš mi jasnog razloga nemamo nikakve veze s poljskim izdanjima. Samo s rumunjskim i drugim ex-yu.
Via Ciro Menotti 322

Offline dmj

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 4736
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110163 « Odgovori #919 : 23 Rujan 2013 15:50 »
Na drugom sam forumu malo objasnio neke stvari vezane za politiku cijena, na tržištu modela općenito, ali i u ovoj seriji konkretno, pa bih to prenio i ovdje, čisto za razmišljanje i obrazloženje...

Za početak evo jednog plastičnog obrazloženja zašto su autići toliko skuplji danas nego prije desetak godina, prosječna je plaća u Kini od 2001. narasla 3.5 puta:



To dakako nije jedini faktor, ali ugrubo pojašnjava da je danas najmanje dvostruko skuplje proizvesti nešto ondje nego 2001. Pored toga, i cijene sirovina uglavnom su rasle, tako da mislim da čak ni priča o 3,5 puta većoj cijeni proizvodnje nije posve daleko od istine.

Potom, što recimo kod Hribarovog Fiće ili srećom dosta modela iz naše serije nije faktor, ali drugdje jest, apetiti proizvođača automobila, vlasnika prava na reprodukciju njihovih modela, neusporedivo su veći nego ranije. Jer su i njima, osim u premium segmentu, drastično pale marže u osnovnoj branši, pa traže izvore prihoda u područjima koja su ranije zanemarivali.

Treći faktor su trgovačke marže. One, recimo, kod časopisa danas iznose 50%. Pretpostavljam da u slučaju DeAgostinija ne može biti manja marža, jer je pravno gledano i to časopis, a model samo poklon. Dakle, od Tiska ili nekog drugog izdavač dobije 25 kn po prodanom primjerku. Uračunajmo faktor remitende: da bi kiosci bili opskrbljeni, sigurno se mora štampati dvostruka količina modela od one koja se realno proda. Što znači da je iz perspektive izdavača realan prihod u rangu koji procjenjujem na 10-15 kn po modelu, odnosno u nekadašnjem rangu Cararame... Od toga se pokriva produkcija, pakiranje, prijevoz, autorski rad, marketing... Tu vam leži i objašnjenje zašto se isti modeli u istim bojama izdaju na više tržišta... Tek s velikim brojkama postaju profitabilni.

Meni će recimo i drugi Mercedes u kolekciji, kada izađe, biti plave boje, premda sam žestoko protestirao i lobirao za crnu, ako ne onda makar za nekakvu bijelu ili krem, jer su sve bile uobičajenije kod nas od te plave. No u Rumunjskoj imaju previše crnih automobila u seriji (premda je riječ o nama nezanimljivim ruskim limuzinama) i odbili su sve prijedloge i apele. Jer smo mi realno beznačajni, možda 10-15% rumunjskog tržišta i bitno je što oni kažu, a ne što mi hoćemo. Mi doslovce možemo čkomiti i biti sretni što uopće izlaze nekakvi modeli i kod nas.
Via Ciro Menotti 322

Offline Luxor

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 654
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110166 « Odgovori #920 : 23 Rujan 2013 16:34 »
Ljepo obrazloženo! :bravo:
Ma pusti one likove koji protestiraju na FB pa su nekada čak i bezobrazni. Možda su neki od njih i ovdje na forumu,neka su... :baeh:
Ja se ispričavam što ću ovo sada napisati,ali to je neka narodna poslovica:
"Oni bi stisnuli i prnuli,ali to je nemoguće"!
Meni su autići sasvim O.K samo ih na kiosku treba dobro pregledati jer od transporta znaju biti svakakvi.

Nego Dino! Šta ono reče da je poslije Tatre...?? :zubi:

Offline dmj

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 4736
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110187 « Odgovori #921 : 23 Rujan 2013 20:20 »
Jedna istinska legenda naših cesta i model koji jedva čekam vidjeti u metalu, jer sam ga razvijao (uz veeliku pomoć nekoliko ljudi, uključujući i našeg forumaša DS-a) od prvih nacrta do konačne realizacije.
Via Ciro Menotti 322

Offline nmajk

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 1331
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110189 « Odgovori #922 : 23 Rujan 2013 20:30 »

Dmj legendo ....da nije konacno IMV ???  :bravo: ili Tamic  :bravo:  a sta kod da je samo neka dolazi..nema greske, ovo sto radis je stvarno super i svi mi to cenimo..a one na fb zanemari... ja i ne citam....
www.balilla.si   [l]www.balilla.si[/l]

Offline gizmo

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 4726
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110193 « Odgovori #923 : 23 Rujan 2013 20:58 »
 :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:

znači i poslije tatre slijedeći autić sigurno kupujem, bravo Dino

Offline 2664 man

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2685
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110197 « Odgovori #924 : 23 Rujan 2013 21:39 »
Jedna istinska legenda naših cesta i model koji jedva čekam vidjeti u metalu, jer sam ga razvijao (uz veeliku pomoć nekoliko ljudi, uključujući i našeg forumaša DS-a) od prvih nacrta do konačne realizacije.


Fino!
 :bravo: :bravo: :85565:

Offline Luxor

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 654
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110206 « Odgovori #925 : 23 Rujan 2013 22:32 »
Jedna istinska legenda naših cesta i model koji jedva čekam vidjeti u metalu, jer sam ga razvijao (uz veeliku pomoć nekoliko ljudi, uključujući i našeg forumaša DS-a) od prvih nacrta do konačne realizacije.

Vidiš da je vrjedilo postaviti BLEF pitanje, uveselio si svekoliko pučanstvo!
 :bravo: :bravo: :bravo:

Online punat21

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 602
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110210 « Odgovori #926 : 23 Rujan 2013 22:45 »
Zamislio je svekoliko pucanstvo :cerise:

Offline OpelOmega

  • Vrlo aktivan
  • ****
  • Postova: 630
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110213 « Odgovori #927 : 23 Rujan 2013 22:59 »
Bravo dmj... :bravo: :bravo:
trebamo biti zadovoljni cijenom,ja isto radim na takvoj strani gdje se proizvodi i pakira,tako da mi je jasno kako stoje stvari sto se toga tice...

Offline looka-zg

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 1675
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110222 « Odgovori #928 : 24 Rujan 2013 00:05 »
Tatra je prekrasna, i kupujem ju sigurno  :bravo:

Offline charlie

  • Senior member
  • *****
  • Postova: 2460
    • Profil
Odg: De Agostini HR
110227 « Odgovori #929 : 24 Rujan 2013 03:32 »
Na drugom sam forumu malo objasnio neke stvari vezane za politiku cijena, na tržištu modela općenito, ali i u ovoj seriji konkretno, pa bih to prenio i ovdje, čisto za razmišljanje i obrazloženje...

Za početak evo jednog plastičnog obrazloženja zašto su autići toliko skuplji danas nego prije desetak godina, prosječna je plaća u Kini od 2001. narasla 3.5 puta:

(Slika uklonjena.)

To dakako nije jedini faktor, ali ugrubo pojašnjava da je danas najmanje dvostruko skuplje proizvesti nešto ondje nego 2001. Pored toga, i cijene sirovina uglavnom su rasle, tako da mislim da čak ni priča o 3,5 puta većoj cijeni proizvodnje nije posve daleko od istine.

Potom, što recimo kod Hribarovog Fiće ili srećom dosta modela iz naše serije nije faktor, ali drugdje jest, apetiti proizvođača automobila, vlasnika prava na reprodukciju njihovih modela, neusporedivo su veći nego ranije. Jer su i njima, osim u premium segmentu, drastično pale marže u osnovnoj branši, pa traže izvore prihoda u područjima koja su ranije zanemarivali.

Treći faktor su trgovačke marže. One, recimo, kod časopisa danas iznose 50%. Pretpostavljam da u slučaju DeAgostinija ne može biti manja marža, jer je pravno gledano i to časopis, a model samo poklon. Dakle, od Tiska ili nekog drugog izdavač dobije 25 kn po prodanom primjerku. Uračunajmo faktor remitende: da bi kiosci bili opskrbljeni, sigurno se mora štampati dvostruka količina modela od one koja se realno proda. Što znači da je iz perspektive izdavača realan prihod u rangu koji procjenjujem na 10-15 kn po modelu, odnosno u nekadašnjem rangu Cararame... Od toga se pokriva produkcija, pakiranje, prijevoz, autorski rad, marketing... Tu vam leži i objašnjenje zašto se isti modeli u istim bojama izdaju na više tržišta... Tek s velikim brojkama postaju profitabilni.

Meni će recimo i drugi Mercedes u kolekciji, kada izađe, biti plave boje, premda sam žestoko protestirao i lobirao za crnu, ako ne onda makar za nekakvu bijelu ili krem, jer su sve bile uobičajenije kod nas od te plave. No u Rumunjskoj imaju previše crnih automobila u seriji (premda je riječ o nama nezanimljivim ruskim limuzinama) i odbili su sve prijedloge i apele. Jer smo mi realno beznačajni, možda 10-15% rumunjskog tržišta i bitno je što oni kažu, a ne što mi hoćemo. Mi doslovce možemo čkomiti i biti sretni što uopće izlaze nekakvi modeli i kod nas.

Dino svaka čast, drago mi je, da se još netko razumije u ekonomiju. Nego ono naše - do danas nikakvog odgovora. Jesi li probao sam stupiti u kontakt?